Reakcia na: tomas153cv #14667:
Vodiči sú tí , ktorí realizujú všetko to, čo sa malo poriadne rozhodnúť a dohodnúť. Nestalo sa . Ak máš obecne niečo proti nim / vodičom/ tak to tu láskavo zverejni. Vodiči MHD v Trenčíne sú aj mojimi malými hrdinami, ktorí sa musia často preniesť cez často komplikované situácie. A obzvlášť v dnešnej hnusnej dobe. Mám medzi nimi - bývalými vodičmi MHD v Trenčíne - veľmi dobrých priateľov , takže láskavo tu netvrď niečo, čo nie je a ani nemôže byť pravdou. Si ako tí dnešní politici aj tu v Trenčíne, či vyše TSK, či parlament. Klamú národ a berú za to ešte aj peniaze. Ale , aby som neodbáčal. Čo som chcel povedať som napísal. No a to je všetko. Občan, cestujúci. A preto sme-ste tu asi všetci. 
TomoSK
Odjakživa totiž "traťováci" pracujú približne od 7 do 15 a výluky sa robia medzi rannou a poobednou špičkou, tj. v čase cca od 8 do 13-14. V tom čase je po celom Slovensku na jednokoľajkách NAD, na dvojkoľajkách výluka TK, vďaka čomu sa vlaky zmeškávajú, meškania sa prenášajú a prostredníctvom dlhých spojov, akými sú Ex 600 sa neeliminujú, ale prenášajú aj na prípoje prakticky až do ukončenia dennej premávky. Pokiaľ by sa veľmi dôležité výluky typu "kosenie porastu" s výlukou TK konali v noci, a nie počas dňa a najhustejšej premávky, vtedy by meškaní výrazne ubudlo.
Ale to nejak súvisí s ohromnou skostnatenosťou fungovania ŽSR a firmy ako takej. Jediné, čo nás teraz chráni pred obrovskou katastrofou s meškaniami, sú "vaty" v úsekoch Spišská Nová Ves - Poprad a Žilina - Vrútky (oba úseky po 7 extra minút) kvôli ešte/už nerealizujúcim sa výlukám, vďaka ktorým majú všetky vlaky 14 minút k dobru na potlačenie meškania.