Reakcia na: draxter #14613:
Pri tých posledných je to zrovna problém pretože v mnohých prípadoch majú prípoje "na dedinách" niekam ďalej po trase (Súča, DCA, Teplice, Motešice, mitická križovatka...) a mnohé zo spojov drží ich odchod pre dodržanie zákonných náležitostí vodiča. Prípadne v tých Motešiciach sú to prípoje na iného dopravcu (vodiči nevedia spolu komunikovať).Skôr som myslel to o čom sa to hovorilo aby boli lepšie možnosti dodržania prípoja bus+bus v rámci jedného dopravcu prostredníctvom "aktuálneho stavu na mape" ktorý by si vodič vedel zobraziť. Prípadne by videl aj meno vodiča ktorý mu robí prípoj a vedel by mu zavolať (môže tam byť striedač a pod.)
henko151
Ak by autobus napr. čakal do max 3-5 minút, tak by sa eliminovali situácie, kedy by niekomu ušiel pred nosom. Samozrejme, čakanie 15 minút v tomto prípade by nemalo zmysel, keď o 22:53 ide Os, ktorý ale podľa môjho názoru obsluhuje aj tak úplne inú časť Dubnice a neobsluhuje Novú Dubnicu (ani v jednom prípade sa nebavíme o nejakých malých dedinkách). V tomto konkrétnom prípade by bol problém s tým prestupom na IL, kde vravíš, že je problém s nočným odpočinkom, ale inak nevidíím problém, prečo by nemohol posledný spoj 5 min meškať, ak by to mohlo niekomu pomôcť.