Reakcia na: 810zssk #13411:
V SAD TN býval s kadečím problém (z mojej skúsenosti s MHD). Za týmto dopravcom mi veru slzička nevyhŕkla. Spomínam si, ako sa začali niektoré veci hýbať, až keď hrozilo, že dáme tejto inštitúcii v TN zbohom. Ísť tam len na rokovanie bol zážitok. Skanzen prelomu 80. a 90. rokov. V takom prostredí ani nič inovátorské (rozumej štandarné) vzniknúť nemohlo. Kontrastné boli v areály len vozidlá BMW pre vedenie. A vlastne ani tie nie. Zapadali do mentálneho nastavenia majiteľa.
Tým chcem len napísať, že mnoho vecí sa dá pohnúť a zlepšiť. Aj sa o nich vecne baviť a triezvo argumentovať. Nie všetko ide lusknutím prsta (viď. platba platobnou kartou pri všetkých dverách v TN), ale veľmi veľa vecí sa dá postupne inovovať. Musí však byť záujem. Nie len jednotlivcov, ale aj inštitúcii na oboch stranách. Ale to tu písať nemusím, keďže kazdému diskutujúcemu tu ide o posun dopredu MHD/PAD.
Len aby nevznikol dojem, že som Transdev pozitiv. Aj tam sa začínajú kopyť niektoré výhrady, no aj tak je to mentálne, reakčne a komunikačne iná galaxia. Aspoň z mojej skúsenosti (možno zamestnanci nemusia úplne súhlasiť, ale ja v tom vidím priepastný rozdiel).
henko151
SAD Prievidza síce o zmenách informuje spôsobom "Spoj xy...", čo pre väčšinu cestujúcej verejnosti aj tak nemá žiadnu výpovednu hodnotu. Ale všimol som si, že sa snažili aspoň odôvodniť, prečo sa daný spoj posúva.
Druhý dopravca - SAD Trenčín iba dal na stránku informáciu, že nové CP sú nahraté na stránke:
"Vážení cestujúci, dňom 10.12.2023 vstupuje do platnosti nový cestovný poriadok prímestskej autobusovej dopravy.
Viac informácií je dostupných na: https://www.sadtn.sk/ces.../primestska-doprava-podla-liniek/"
(Teraz počas kopírovania presného znenia som si všimol, že pribudli aj nejaké krajské grafiky, ale podľa mňa nezahŕňajú úplne všetky zmeny.)