Ešte pridávam niekoľko aktualít z MHD a aj sľúbené zoznamy podnetov pre SAD.
- na zastávke Stavokov bol v smere do centra umiestnený riadny označník MHD - zo zastávky Orechové, Vlárska. Zatiaľ však na ňom chýba údaj o tom, že je zastávka na znamenie a aj čísla liniek. V Záblatí už sú zasa nachystané 4 skrutky pre označníky. Pripájam fotky.
- ešte minulý týždeň som išiel linkou 31. Bol to ten druhý spoj a bol celkom dobre vyťažený. Pripájam údaje z okruhu v Zlatovciach (nástup/výstup):
Old Herold 0/1
ŽST Zlatovce 0/0
Bratislavská 2/2
Hanzlíkovská 0/1
Detské mestečko 3/1
Kasárenská 1/1
Istebnícka 0/0
Old Herold 5/0
Cestujúcich, ktorí išli iba v meste som nerátal.
Inak, nízky počet spojov linky 31 sa spomínal aj pri schvaľovaní zmluvy s SAD na poslednom zastupiteľstve: https://www.youtube.com/watch?v=h6yl9OFOc3I
S výrokom pána primátora, že je hrdý na linku 31 by som ale celkom nesúhlasil. Odporúčam pozrieť si celý bod o schválení zmluvy s SAD.
- a ako som už dávnejšie sľúbil, prikladám oba dokumenty s mojimi pripomienkami pre SAD. Ten novší som už taktiež odoslal a oba ich má SAD k dispozícií.
Možno sa vám bude zdať, že robím z komára somára, že riešim drobnosti, ale môj názor je taký, že je tých drobností už dosť na to, aby sa niekto začal nimi zaoberať.
- na zastávke Stavokov bol v smere do centra umiestnený riadny označník MHD - zo zastávky Orechové, Vlárska. Zatiaľ však na ňom chýba údaj o tom, že je zastávka na znamenie a aj čísla liniek. V Záblatí už sú zasa nachystané 4 skrutky pre označníky. Pripájam fotky.
- ešte minulý týždeň som išiel linkou 31. Bol to ten druhý spoj a bol celkom dobre vyťažený. Pripájam údaje z okruhu v Zlatovciach (nástup/výstup):
Old Herold 0/1
ŽST Zlatovce 0/0
Bratislavská 2/2
Hanzlíkovská 0/1
Detské mestečko 3/1
Kasárenská 1/1
Istebnícka 0/0
Old Herold 5/0
Cestujúcich, ktorí išli iba v meste som nerátal.
Inak, nízky počet spojov linky 31 sa spomínal aj pri schvaľovaní zmluvy s SAD na poslednom zastupiteľstve: https://www.youtube.com/watch?v=h6yl9OFOc3I
S výrokom pána primátora, že je hrdý na linku 31 by som ale celkom nesúhlasil. Odporúčam pozrieť si celý bod o schválení zmluvy s SAD.
- a ako som už dávnejšie sľúbil, prikladám oba dokumenty s mojimi pripomienkami pre SAD. Ten novší som už taktiež odoslal a oba ich má SAD k dispozícií.
Možno sa vám bude zdať, že robím z komára somára, že riešim drobnosti, ale môj názor je taký, že je tých drobností už dosť na to, aby sa niekto začal nimi zaoberať.
MA MHD
Každopádne ale má zmysel, aby aj nejaké NP vozidlá boli v zálohe. Keby sme totiž mali toľko garantovaných NP spojov, ako by sa patrilo, tak musíme mať aj záložné NP vozidlá, ak sa nejaké pokazia aby sa dodržala garancia.
Ja som napríklad pomerne nespokojný s tým, že na Juh I jazdia zväčša (aspoň mne sa to tak zdá) stále staré Karosy. Vzhľadom k tomu, že 5 aj 11 jazdia okolo Nemocnice, tak by tam mali byť takmer výlučne NP...
A dokedy chce SAD prevádzkovať Karosy by zaujímalo aj mňa, hlavne preto, že 4 z roku 2005 končí niekedy na jeseň životnosť.