pokiaľ ide o kĺbové autobusy, tak máme 5 kusov: 4x Karosa B961E #51 až #54) a Citelis 18M #61). Dnes (akurát teraz vyrazila z Juhu II) #61 v premávke na linke 1, jazdí aj #53 (práve na linke 1 prichádza na konečnú na Juhu II). Takže je otázka, či aj dnes jazdí #35 miesto kĺbového autobusu, keďže kĺbovýh turnusov nie je 5, ale len 4 a teda 1 kĺbak dosiaľ zo "známych dôvodov" nejazdil - #61. Teraz však jazdí, údajne miesto #51. Takže ak jazdí sólo, znamená to, že sú 2 kĺbaky nepojazdné (??), alebo jednoducho sa nasadzuje hala-bala.
Treba jednoznačne pre #61 nájsť nový turnus, ktorý bude zahŕňať najmä spoje liniek 11 (špička) a 24 (prípadne aj inde v rámci efektívnych prejazdov).
Treba jednoznačne pre #61 nájsť nový turnus, ktorý bude zahŕňať najmä spoje liniek 11 (špička) a 24 (prípadne aj inde v rámci efektívnych prejazdov).
Jedine ma napadá, že zistiť o čo sa jedná, prečo to vlastne je v autobusoch tento papierik, zavolať buď na to číslo čo tam je alebo spýtať sa priamo SAD-ky.
MA MHD
Na takýchto zastávkach sa urýchľuje preprava, znižuje spotreba paliva a v neposlednom rade sa na takýchto zastávkach dajú dobehnúť meškania.
Už dávnejšie som tu navrhoval, aby zastávky Ľ. Stárka, Záblatie-cintorín či aj Inovecká boli na znamenie, nakoľko tak neoficiálne fungujú aj dnes.
Takže sieť zastávok na znamenie by som rozširoval a dnes neoficiálne zastávky na znamenie spravil oficiálnymi, nakoľko je to celkom dobre zabehnuté. Zároveň by sa tak predišlo prípadným nedorozumeniam.