Zmena vedenia liniek z/do KUBREJ a KUBRICE
Od 16. 5. 2011 (od 9:00 h) bude zmena vedenia liniek do a z Kubrej a Kubrice a to nasledovne.
Zo smeru od zastávky gen. M. R. Štefanika, Merina budú linky pokračovať po ceste I/61 so zastavením na zastávke Trenčín, BILLA, (zastávka prímestskej dopravy), odbočením z I/61 na Ul. Pred Poľom a zastavením na zastávke Kubranská, Pred Poľom a pokračovať budú po pôvodnej trase. Zrušená bude zastávka, Kubranská, Billa.
Zrušenie nebude platiť pre linky, ktoré končia na Kubranská, Billa.
Zo smeru Kubrica, Kubrá, budú linky vedené na Ul. Pred Poľom, kde bude zriadená dočasná zastávka za zastávku Kubranská, Pred Poľom. Následné ľavým odbočením na I/61 a zastavením až na zastávke gen. M. R. Štefanika, Merina (pri Maxe).
Budú zrušené dve zastávky Kubranská Pred Poľom (náhradná - dočasná zastávka) a Kubranská Billa (bez náhrady).
Zastávka Kubranská Billa bez náhrady.
Doba trvania obchádzky do 20. 6. 2011
Od 16. 5. 2011 (od 9:00 h) bude zmena vedenia liniek do a z Kubrej a Kubrice a to nasledovne.
Zo smeru od zastávky gen. M. R. Štefanika, Merina budú linky pokračovať po ceste I/61 so zastavením na zastávke Trenčín, BILLA, (zastávka prímestskej dopravy), odbočením z I/61 na Ul. Pred Poľom a zastavením na zastávke Kubranská, Pred Poľom a pokračovať budú po pôvodnej trase. Zrušená bude zastávka, Kubranská, Billa.
Zrušenie nebude platiť pre linky, ktoré končia na Kubranská, Billa.
Zo smeru Kubrica, Kubrá, budú linky vedené na Ul. Pred Poľom, kde bude zriadená dočasná zastávka za zastávku Kubranská, Pred Poľom. Následné ľavým odbočením na I/61 a zastavením až na zastávke gen. M. R. Štefanika, Merina (pri Maxe).
Budú zrušené dve zastávky Kubranská Pred Poľom (náhradná - dočasná zastávka) a Kubranská Billa (bez náhrady).
Zastávka Kubranská Billa bez náhrady.
Doba trvania obchádzky do 20. 6. 2011
Juraj
Druhy pohlad suvisi s myslienkou nielen odburania subehov medzi PAL a ZRL, ale so striktnym takmer prikazom zaviest v krajoch krajsky integrovany system. To by malo logiku vtedy, ak by sa odlozilo sucasne vysoko rozbehnute rusenie ZRL, aby sa mohli porovnat EXISTUJUCE linky a ich jednotliva vhodnost zaradenia do integrovaneho systemu. Ak sa vsak uz vela liniek ZRL zrusilo a dalsie su v poradi a uz neexistuju alebo coskoro nebudu existovat - je predsa absurdne a technicky nemozne v buducnosti navzajom integrovat existujuce PAL s neexistujucimi ZRL.
Treti pohlad suvisi s tvrdo presadzovanym zamerom vylucnej prority ZRL nad PAL (pochopitelnym iba z pohladu strategickeho zaujmu zachovania zeleznicnych dopravnych ciest v dobe ohrozeni - ta pani v klipe to na plne usta pomenovala). Tento zamer obmedzuje vytvorenie integrovaneho systemu na baze dvoch navzajom vyhodnych, doplnejucich sa a rovnocennych systemov (PAL vs. ZRL). Kedze predpoklada bez akejkolvek diskusie, ze ak mame 2 subezne systemy (typicky priklad PAL a ZRL z Tr.Teplej do Tr.Teplic) nikto nebude nic porovnavat alebo spocitavat - a VZDY bude mat prednost zachovania ZRL a automaticky sa zrusi PAL. Toto nie je integracia, toto je diktat.
"Zadrhelom" tejto priority ZRL nad PAL je pre buduce prebratie ZRL vuckami to, ze vucky si nebudu moct zvolit formu dopravy podla jej vzajomnej vyhodnosti podla jednotlivych usekov. Bude musiet automaticky "vyskrtnut" PAL vsade tam, kde sa len niekde okolo mihne akakolvek kolaj. Teda automaticky vyskrtnut 1-eurove spoje a natvrdo ich nahradit 8-eurovymi.
Je preto pochopitelne, ze akekolvek podrobne udaje poskytnute o PAL ludom, ktori priamo alebo nepriamo pracuju na horeuvedenych ulohach, sa v konecnom dosledku v priebehu niekolkych mesiacov obratia proti ludom, ktori tieto udaje poskytli. A teda aj proti uradom alebo organizaciam, ktore budu musiet v buducnosti financovat takyto umely "integrovany" system, s ktorym nesuhlasili a casto nie je ani v prospech dopravujucej sa verejnoesti.