Reakcia na: Juraj #6202:
Bol som niekoľko dní služobne v zahraničí a netbook mi vždy kompletne napísanú odpoveď vymazal, tak som si to nechal až na obdobie po návrate:1) Regionálnu dopravu by rozhodne mal riadiť jeden subjekt - je jedno, či štát alebo VÚC (to skôr záleží na osvietenosti konkrétnyhc ľudí, ktorí na tom ministerstve alebo VÚC sedia) ale je absurdní situácia, keď časť regionálnej dopravy objednáva a riadi štát a časť VÚC.
Ďalšia je otázka financovania - spolu s kompetenciami by mal štát presunúť VÚC-ke aj príslušný objem finančných prostriedkov a nie tak, ako to doteraz robili všetky vlády odľava až doprava, že tu máš, kraj, kompetencie ale peniaze ti nedáme, rozhádžeme si ich sami.
Čo sa IDS týka, kraj by sa mal sám rozhodnúť, kde preváža v jednom spoji 500 ľudí a teda zaplatí radšej 8,- EUR/km a kde tridsať a zaplatí radšej 1,- EUR/km.
Je potrebné raz a navždy odložiť ružové okuliare a zmieriť sa s tým, že na trati, kde celý deň pendluje jedna bageta, NIE je racionálne prevádzkovať osobnú dopravu s výnimkou nejakých špeciálnych prípadov, že neexistuje žiadna paralelná cestná komunikácie požadovaných parametrov a podobne.
nahovno spraveny cas - bezne spoj L6 bez zachadzky k OZCM spravi svoju trasu za 23min., tato trasa je podstatne dlhsia a je pre nu len 21min.) a 14:43 od AUO, tam je to vyriesene pekne, pravdepodobne smena konci o 14:30
Ved nejde len o spojenie Teplic a Teplej ale hlavne ide o spojenie s TN a aj dalej na D. Porubu. A na to elektricka nestaci. Podla mna je zakladom ta nadvaznost na rychliky
milan005