Reakcia na: TomoSK #16078:
To teda nema rovnake parametre ako J. Derku, keby povies podobne, som to ochotny este akceptovat. Ma podobne parametre do cca. polovice, potom uz sirka komunikacie daleko vacsia. Tak isto nezanedbatelny rozdiel je v tom ze na Hanzlikovskej je zastavka - domaci z toho profituju, na J. Derku nieje nic.Neviem ci vies ale za tych 20 rokov bolo tych staznosti a peticii viac nez mraky - najnovsia ohladom osadenia znacky 30km/h ktora suvisela aj s MHD. Tak prosim neprifarbuj si tu, ze inde je to take iste a ze sa nic nedeje, ked to nieje pravda.
Derku je prepal mimo, vysledkom je toto vsetko co sa deje. Hold ale ked DnP je extra bigotna v tvrdeniach, asi sa inak neda.
Tomishko
1. V akom stave je verejné obstarávanie dopravcov pre regionálnu autobusovú dopravu? Predkladanie ponúk malo byť ukončené v septembri. Odvtedy som o tom ale nič nepočul.
2. Bude súčasťou pripravovanej koncepcie nového linkového vedenia aj návrh zónového rozdelenia trenčianskeho kraja? Alebo aj návrh krátkeho číselného označenia liniek?
Resp. toto sa zase rieši od konca, a takým významným zmenám by mala predchádzať aktualizácia krajského plánu dopravnej obslužnosti.
3. Plánuje sa do regionálnych autobusov nástup všetkými dverami (prinajmenšom na území miest)?
Resp. ja som za.
4. Vlakové linky IDS by sa mali označovať číslami podľa národného plánu dopravnej obslužnosti na celom Slovensku. Je zbytočné až mätúce, aby každý IDS označoval svoje linky zvlášť od začiatku číselného radu.
Resp. by sa všetky vlakové linky mali nazývať označením podľa NPDO (vo vzťahu k integrácii aj k cestujúcej verejnosti), namiesto zaužívaných názvov (Tatrany, Považany), či neboj podľa východiskových staníc.
5. Linku P23 (viď bod 4., ide o linku Horné Srnie – Trenčianska Turná) by si mal objednať kraj, keď sa štátu do toho nechce.
Prosím hodnotnú diskusiu k veci. Ďakujem