Reakcia na: Michal Mazánik #16081:
Za mňa trasa 11 v pôvodnej trase obslúžila Max i stanicu. Obyvatelia Kubrice a podstatnej časti Kubrej síce majú niekoľko spojov 16, čo je z núdze cnosť a nie systémová obsluha (ako raz povedal milan005, ak niečo vydá ako bonus, prečo to nedať, súhlasím) a nová trasa toto obchádza. Pritom okolie Maxu potvrdilo u linky 16 väčší magnet než Sihoť I, II (keďže 11 a 4 Sihoť III a IV už neobsluhuje). Takže logicky, čísla 11 boli dobré aj pred zmenou, cize dôvod presmerovania nebol. Bol len preto, že niekto chcel. Takže sa netreba čudovať, linka 11 bola nosnou linkou od vzniku, tu nešlo o účelové spoje ako bývalé linky 9,16,19 či 20. A preto ľudia chcú priame spojenie so stanicou i Maxom, ako ho vždy mali. A toto spojenie nebolo nikdy súce na zánik. To je celé. A že majú právo písať, nech píšu. Aspoň je jasné, že to nie je akcia jedného človeka a nevysumelo to ako sa občas stáva.
TomoSK
Na druhú stranu v #16069 uvádzaš, že sa jedná o nárast jazdnej doby iba o 2 až 3 minúty (reálne smer Opatová asi 2, opačne asi 3), čo však platí len v prípade spojov, ktoré už do Kubrej idú a dnes chodia po Derkovej. Tieto spoje však majú v Opatovej len 1 minútu - vznikol by im záporný obrat 4 minúty, čo si vyžaduje buď kompletnú prerábku všetkého čo chodí na Sihoť, čo má v našich podmienkach dopad na úplne celú sieť, alebo vozidlo navyše.
V prípade spojov, ktoré nejdú cez Kubrú, je počas pracovných dní obrat v Opatovej 6 minút, tieto by museli realizovať celú zachádzku, ktorá v oboch smeroch trvá 10 minút a opäť by to nestihli...