Reply on: theo #16061:
Citam tu zapisnicu a zasnem...tak sprvu, odpoveda clovek, ktory prezentuje to, ze traktor ktory vazi 6155kg je skoro rovnako tazky ako autobus vaziaci 11250kg. Nasledne sa prezentuje ako vodic s tym ze prejazdnost na J. Derku je bezproblemova(nie nahodou z jeho ust zaznelo ze "toto nieje o jednom cloveku" ?) preco sa teda nerozdal nejaky dotaznik soferom o prejazdnosti J. Derku a tym padom aj relevantnosti dat?A zaklincuje to tym ze koli prejazdu po statnej ceste by bolo treba navysit kapacitu materialnu i ludsku(bus i sofer)? Co je toto za nezmysel? Ved v Opatovej je takmer vzdy prestoj, ktory je pod 10min a teda sa rata do casu jazdy vodica, tento cas sa da teda vyuzit na zvysenie casu prejazdu na drvivu vacsinu spojov pokial by to bolo realizovane po statnej ceste a stale to obsluhuje ten isty vodic a ten isty bus.
A vysvetli mi niekto, preco v jednom bode DnP povie ze su viazani zmluvou s mestom a dalsom bode Ing. Matejka povie : my sme si nieco odsuhlasili a je to inak? A my nevieme DnP zaviazat?
Tomishko
1. V akom stave je verejné obstarávanie dopravcov pre regionálnu autobusovú dopravu? Predkladanie ponúk malo byť ukončené v septembri. Odvtedy som o tom ale nič nepočul.
2. Bude súčasťou pripravovanej koncepcie nového linkového vedenia aj návrh zónového rozdelenia trenčianskeho kraja? Alebo aj návrh krátkeho číselného označenia liniek?
Resp. toto sa zase rieši od konca, a takým významným zmenám by mala predchádzať aktualizácia krajského plánu dopravnej obslužnosti.
3. Plánuje sa do regionálnych autobusov nástup všetkými dverami (prinajmenšom na území miest)?
Resp. ja som za.
4. Vlakové linky IDS by sa mali označovať číslami podľa národného plánu dopravnej obslužnosti na celom Slovensku. Je zbytočné až mätúce, aby každý IDS označoval svoje linky zvlášť od začiatku číselného radu.
Resp. by sa všetky vlakové linky mali nazývať označením podľa NPDO (vo vzťahu k integrácii aj k cestujúcej verejnosti), namiesto zaužívaných názvov (Tatrany, Považany), či neboj podľa východiskových staníc.
5. Linku P23 (viď bod 4., ide o linku Horné Srnie – Trenčianska Turná) by si mal objednať kraj, keď sa štátu do toho nechce.
Prosím hodnotnú diskusiu k veci. Ďakujem