Reply on: tomas153cv #16080:
Ja ale nevidím o jediný dôvod viac, než v júni, prečo by sa trasa po Derkovej mala meniť. S výnimkou toho, že obyvatelia znovu prišli na VMČ a k svojim predošlým nepodloženým tvrdeniam pridali nové nepodložené tvrdenia sa nezmenilo nič. Takže nie, nevidím dôvod, a už vôbec nie závažný dôvod, prečo by sme mali priznávať, že je tam niečo zle. Vlastník cesty problém s podložím nepotvrdil, ak si myslíš, že to ty a obyvatelia viete lepšie než inštitúcia, ktorej tá cesta patrí, tak asi k tomu nemám čo viac povedať. Tlaky sú aj z iných častí mesta, neprejde týždeň, aby sme neriešili trasu linky 11, obnovenie linky 5 alebo Bavlnársku. Návrat linky 1 do pôvodnej trasy takisto neustále prichádza na pretras, dokonca sme aj na túto tému mali samostatné stretnutie s poslancami VMČ Sever.
TomoSK
Na druhú stranu v #16069 uvádzaš, že sa jedná o nárast jazdnej doby iba o 2 až 3 minúty (reálne smer Opatová asi 2, opačne asi 3), čo však platí len v prípade spojov, ktoré už do Kubrej idú a dnes chodia po Derkovej. Tieto spoje však majú v Opatovej len 1 minútu - vznikol by im záporný obrat 4 minúty, čo si vyžaduje buď kompletnú prerábku všetkého čo chodí na Sihoť, čo má v našich podmienkach dopad na úplne celú sieť, alebo vozidlo navyše.
V prípade spojov, ktoré nejdú cez Kubrú, je počas pracovných dní obrat v Opatovej 6 minút, tieto by museli realizovať celú zachádzku, ktorá v oboch smeroch trvá 10 minút a opäť by to nestihli...