Reakcia na: milan005 #14620:
Rozložením 1+11 by aj určitá časť Sihote získala viac, taktiež Juh aj sídlisko Dlhé Hony. Tiež som v starom grafikone nepovažoval za ideálny "studený odchov" vodičov v kubrickej doline ale bolo to kvôli požiadavkám obyvateľov Kubrice a hornej časti Kubrej keď odchod L11 z Kubrice xx:20 znamenal dobrý čas ako dovoz na 6., 7. hodinu, prípadne o 8:20 spoj k omši v Kubrej čo využívalo značné množstvo cestujúcich. Teraz keď je odchod z Kubrice o xx:04 odchod z Juhu pokojne mohol byť xx:26 čo by bolo dobré pre rozloženie z Juhu, na Sihoť a aj "pre vodičov".
milan005
Zároveň na L7 keďže pred prestupom má minimálny úsek odjazdenia s minimálnym potenciálom vzniku problému. Naopak L6 ktorá je náchylnejšia na problém nevadí ak omešká.
Avšak prestupom na kolosoch 3+6/16 na 4+11, to isté opačne alebo z L3 prichádzajúcej z dlhej cesty prestup do Lauga...
Tieto dlhé linky po ceste nazbierajú všetky "neduhy Trenčína".
Jedna z mojich predstáv (avšak skôr pre regionálnu dopravu) je, že ak sú spoje prepojené tarifným prestupom vodič by si mohol na palubnom počítači kliknúť na mapku kde by mu ukázalo kde sa nachádza vozidlo ktoré je s ním zviazané