Reakcia na: ajjo #13651:
Raz osobne som skúsil experiment pri ceste zo Sihote na Ex Tatran smer Košice (odchod 13:40). Ja som vystúpil na Obchodnej akadémii, kamárat to skúsil až na stanicu. Výsledok?Bežným krokom som prišiel na 2. nástupište o nejakých 40 sekúnd skôr ako kamarát. Samozrejme pre presnejšie merania by bolo nutné viackrát pokus zopakovať, keďže mohli v neprospech autobusu hrať semafory a pod.
Ale aj tak z toho vyplýva, že pre bežného človeka v produktívnom veku to časovo vychádza podobne z oboch zastávok, naopak pre cestujúcich zo Sihote je to predĺženie cestovania o 4 minúty, čo pre cestujúcich zo zastávok Žilinská - Zimný štadión smerujúcich na Hasičskú znamená dlhšie cestovanie o minimálne 50%.
draxter
Mňa zase len mrzí, že infraštruktúra zaostáva. Už dávno mala byť Brnianska, pri Lidli na Bratislavskej zastávky, na Východnej by to chcelo pomaly ďalšiu zastávku dozadu pridať. Pod Sokolicami vyrástlo nákupné centrum, ale zastávky nepoznajú ani kasselak.
Zadná brána nemocnice: typický príklad skostnatenej úvahy ODI. Hlavné je, že zastávka Soblahovská, cintorín im nevadí...
Kým neuvidím CP, tak zatiaľ navrhujem linku 6 deliť na 6 a 16.
Ktoré spoje budú začínať ešte na stanici okrem 23? Ja by som ak niet iného riešenia túto linku predĺžil aspoň k MAXu. A ukončenie a la 7, na kruháči.
Nočná doprava: to by bolo fajn, ak by to takto bolo. Za mňa by som len tie čísla nechal tak ako denne linky s "N". Ale to je otázka vizuálu.
Takze nosné linky budú 1,8 a 24. To je správne.
Mne stále rezonuje ten Juh III, že je to pre ten počet ľudí tam málo, každá iná konečná má spojenie niekde s druhym koncom mesta, len táto nie...