Reakcia na: draxter #13664:
Väzby na lokality sa vyhodnocovali osobne v teréne, viackrát som to tu spomínal na konkrétnych príkladoch, a práve tak vzniklo spomínaných 15% Východná+Lavičková > Sihoť. To nie je scucnuté z prsta. A aký je cieľ, a ako sa to bude vyhodnocovať? Ak bude mať nová 23 viac cestujúcich v priemere na 1 spoj, než súčasná 23+28, naplní to očakávania. Nie počet cestujúcich v súčte, ale na 1 spoj - nakoľko spojov bude po novom viac.
Michal Mazánik
- presmerovanie dvojlinky 4/11 (alebo inej) okolo podchodu by roztrieštilo vedenie liniek na Sihoti a prišlo by k narušeniu prekladov (z Rázusovej by vypadli v špičke 4, v sedle 2 spoje za hodinu v každom smere),
- výrazne by sa zhoršila dostupnosť MHD pre obyvateľov ulíc Nábrežná a Švermova. Ide o ulice s vysokou hustotou osídlenia (bytové domy), pričom týmto obyvateľom by sa výrazne predĺžila dochádzková vzdialenosť na zastávku MHD,
- z Nábrežnej ulice by cesta na zastávku MHD pri podchode trvala približne 9 minút, cesta z Obchodnej akadémie do podchodu trvá približne 4 minúty.
Máme teda za to, že takéto riešenie by viac uškodilo než pomohlo. Radi by sme však ešte pred spustením novej koncepcie zlepšili informovanosť cestujúcich o možnosti ísť na stanicu zo zastávky Obchodná akadémia. Po vozore Púchova (zo zvyšku MHD Púchov si však príklad brať radšej nebudeme
Finančné prostriedky, ktoré úž sú (ak sa nemýlim) vyčlenené na výstavbu zastávok a úpravu križovatky Hodžova x Martina Rázusa bude možné uvoľniť a použiť napríklad na potrebné investície na novej trase linky 2 (zastávky a križovatka na Jesenského ulici).
Čo sa týka farebného označenia liniek, ide o doplnkový prvok, ktorý nemá byť rovnocennou náhradou číslovania liniek. Je bežnou praxou, že linky, ktoré majú väčšinu trasy spoločnú a na konci sa vetvia, majú rovnaké farby (napríklad linky 83 a 84, alebo 93 a 94 v Bratislave).
Navigácia k zastávkam verejnej dopravy v okolí železničnej stanice Púchov.