Čo sa týka linky 11 a stanice, napadá mi ešte alternatíva, že by spolu s 4kou chodili namiesto 8 po celej Hodžovej, s tým že by mali zastávku pri staničnom podchode. V prípade, že nie, myslím si, že náhrada v podobe Obchodnej akadémie je akceptovateľná a aspoň sa ušetrí zachádzka na stanicu=kratší cestovný čas. Nepozdáva sa mi len malý detail, a to spojenie 4 a 11 pod jednu farbu, chápem, že pri ceste na Saratovskú je to prehľadnejšie, no len či to nebude mýliť cestujúcich do Opatovej/Kubrice (na druhej strane neviem, koľko cestujúcich to farebné odlíšenie vôbec vníma).
Ohľadom nočných liniek: za mňa konečne veľký krok vpred, obávam sa však, že keď majú začať jazdiť v septembri, tak sa cez zimu (nižší počet ľudí večer v meste=pokles cestujúcich) ukážu ako nerentabilné a do leta budú okresané. Kiežby ale nie.
Chválim prejazdy nočných liniek, zdôraznil by som však potrebu ich aj riadne označiť, aby obyvateľ zo Sihote mohol nastúpiť už na Hasičskej, lebo pochybujem, že by kráčal z centra na stanicu na N2.
Ešte k tej toľko spomínanej 23: dáta hovoria za seba, treba sa riadiť nimi. Pre Východnú je podstatnejší rozsah a intenzita obsluhy ako spojenie odvšadiaľ všade. Dnešný víkendový interval 28 je naozaj smiešny. To platí rovnako aj pre 27.
Ohľadom nočných liniek: za mňa konečne veľký krok vpred, obávam sa však, že keď majú začať jazdiť v septembri, tak sa cez zimu (nižší počet ľudí večer v meste=pokles cestujúcich) ukážu ako nerentabilné a do leta budú okresané. Kiežby ale nie.
Chválim prejazdy nočných liniek, zdôraznil by som však potrebu ich aj riadne označiť, aby obyvateľ zo Sihote mohol nastúpiť už na Hasičskej, lebo pochybujem, že by kráčal z centra na stanicu na N2.
Ešte k tej toľko spomínanej 23: dáta hovoria za seba, treba sa riadiť nimi. Pre Východnú je podstatnejší rozsah a intenzita obsluhy ako spojenie odvšadiaľ všade. Dnešný víkendový interval 28 je naozaj smiešny. To platí rovnako aj pre 27.
draxter