Reakcia na: PtrkHrnk #13491:
Mna by zaujimalo ci v tom navrhu su zakomponovane aj niektore z nasledujucich veci : 1.) Ak bude vyjazd opacne, bude tam STOPka alebo len daj prednost v jazde? 2.) Vyjazd zo stanice bude umozneny aj vlavo aj vpravo? Ak ano, aky siroky realne bude? Zmesti sa tam jeden bus alebo uplne v klude dva?(napriklad pri odbocovani jedneho vlavo, aby ten druhy mohol odbocit doprava) 3.) V podstate otazka cislo dva a to aka bude siroka ta krizovatka spolu s uhlom chodnika po pravej strane(ak sa bude autobus vytacat doprava, aby nezasahoval do protismeru) 4.) Aka bude sirka cesty, vozovky a zastavkovych Nik?( bus ma sice papierovo urcite rozmery ale ak budu stat autobusy na zastavke, a po ceste pojde napriklad kamion a dalsi autobus, ci nebudu musiet pocitovo spomalit koli malej sirke a zbytocne brzdit dopravu) 5.) Preco sa odstranili tie zabradlia? Uz aj teraz je volny pohyb po stanici zakazany(presnejsie odsek 4 prevadzkoveho poriadku stanice - pohyb chodcov po jazdnej drahe je zakazany) a tym ze sa presunu zastavky dalej od vlakov, bude ten pohyb pesich osob mnohonasobne vacsi co moze(a podla mna bude) sposobovat omnoho viac koliznych situaci(aj na takej stanici kde je rychlost obmedzena dokaze chodec, presnejsie cestujuci v snahe chytit svoj vysnivany autobus obsluhujuci urcitu linku, skocit bez rozmyslu pod autobus, skocit s rozmyslom zato o dost argoantnejsie pod autobus pripadne skocit tam normalne ale tak ze sa skryje za A stlpik)
kvorka
Dobrý deň, rád by som sa spýtal, či by nebolo možné posilniť linku 11 počas víkendov buď zhustením intervalu alebo aspoň nasadením kĺbového vozidla, a to najmä pre zvýšený počet cestujúcich z a na kyselku v Kubrej. Napríklad v sobotu 13.4. bol spoj o 17:40 z Kubrice plný už na zastávke Kubrá, Záhrady. Dokonca museli stáť aj starší občania už od kyselky, pretože si už jednoducho nemali kam sadnúť.
Odpoveď:
Mesto Trenčín má aktuálne spracovanú analýzu MHD Trenčín, potrebnú pre vypracovanie reorganizácie mestskej hromadnej dopravy. Aktuálne čakáme na podpis zmluvy k vykonaniu diela. Danú požiadavku pre skrátenie intervalu a obsluhy budeme smerovať k spracovateľovi tak, aby boli požiadavky cestujúcich zabezpečené. Čo sa týka nasadenia kĺbového vozidla, musíme odkonzultovať možnosti dopravcu a jeho nasadenie na menované spoje v aktuálnom cestovnom poriadku. Súčasný dopravca disponuje 5 kĺbovými autobusmi, z toho jeden je záložný.
Moje postrehy:
1. ak to tak je, kĺbaky cez víkend nejazdia a teda to určite ide, aby bol nasadený
2. kto spracovával analýzu MHD Trenčín, potrebnú pre vypracovanie reorganizácie mestskej hromadnej dopravy? Neviem, žeby sa také niečo súťažilo
3. ten "záložný" ma riadne irituje, špička v TN nie je celá pokrytá kĺbakmi, bo skoro zaťahujú do vozovne, ja by som aj ten piaty dal jazdiť, však ak sa nejaký pokazí, to piate poradie bude sólo a je to. Komfort cestujúcich by mal byť na prvom mieste.