Reakcia na: Richard Ščepko #13415:
Sladkú sme ku kadecomu dokopali, pamätám rok 2003 a nemožnosť nájsť na webe CP...ale šlo to, len aj mesto má v tom resty, keď najprv dovolili jediný klbak NP odstaviť 'akoze zaloh' a najmä to predĺženie zmluvy nepriamo o dva roky, keď neboli schopní vypísať tender (zabudli?, nevedeli?, nechceli?). No a súčasný dopravca nezvládol dusicky s linkou 32 a ukázal spomienku na SAD....a mesto zas kontrolou zlyhalo. Uvidíme, čo s piatym klbakom...kedy sa ho konečne dočkáme? Načo je klbova záloha....nech jazdí a zvýši komfort na ďalšom poradí.
milan005
Nejdem to všetko rozpisovať ale aspoň v skratke.
Vozidlo z DCA pre ktoré ste to požadovali začína poobednú 13:18, má 6:10 jazdy (čo sa týka výkonu uvážiť aby bol do 90 hodín za 2 týždne).
Pričom v Trenčíne sú k dispozícií 2 vozidlá ktoré:
Jedno začína poobednú o 15:00, má 3:35 jazdy, službu možno hodnotiť ako nie náročnú, prestávka, jazda, dvojtýždenný FPČ sú v poriadku (o 1:57 menej ako vozidlo DCA).
Druhé začína poobednú o 15:03, má 5:38 jazdy, FPČ o 1:51 menší ako vozidlo DCA.
Ak by sa vyrazilo z Hasičskej o 23:35 bol by dodržaný zlom polnoci tam, kde sa láme aj linka. Sídlisko Pod Hájom - takže bez technických problémov.
V súčasnom nedostatku vodičov by pri službe DCA bol problém doslova ju obsadiť.
Pričom verziu dva obsadíš s ďaleko menšími problémami (áno, Bohužiaľ v súčasnosti je potrebné myslieť už aj na toto pretože to, že je všetko vypravené je už niekedy malý zázrak).
Zároveň ak by spoj vyrazil o 23:35 z Hasičskej, mohla by do neho nastúpiť policajná hliadka a na stanici prestúpiť na vozidlo SAD PD a na Hasičskej znovu vystúpiť.
Problémy na posledných spojoch DCA tu tiež nejdem rozpisovať takže takú možnosť tiež vnímam ako plus.
Ale samozrejme chápem aj vaše argumenty.