Reakcia na: Marek6283 #10141:
Tak vymeniť nízkopodlažný kĺbák za krátky vysokopodlažák, to by bol teda kauf. Inak B961 = 17.590 mm, Citelis 18 = 17.900 mm. Nebude to skôr o zvyku? Ja som jazdil so Škodu 15Tr o dĺžke 17.360 mm a Škoda-Sanos S200Tr o dĺžke 18.000 mm a nemal som pocit, že by ten Sanos mal horšie manévrovacie vlastnosti, skôr naopak.
Richard Ščepko
Tak skúsim niektoré informácie z posledných dní. Na Finančnej a majetkovej komisii (FMK) som poprosil o informáciu, čo by znamenalo "uviesť" 18M do prevádzky, keďže argument vyššej spotreby už nebol až taký argument. Vyberám:
2. Kvalifikovaný odhad zmeny nákladov v prípade zavedenia kĺbového autobusu a v spolupráci s útvarom dopravy MsÚ Trenčín navrhnúť aj z hľadiska technického na akú linku predmetný autobus zaviesť (viď. tabuľka).
Inak na ďalšej FMK tabuľka vyvolala dodatočné otázky, resp. dovysvetlenie. Mňa zaujalo to, v akom stave máme deklarovanú zálohu + ďalšie veci (ktoré tu nechcem písať).
Nie je to vôbec isté, ale je možné, že sa objaví už v pondelok v prevádzke. Bude sa jeho stav samozrejme sledovať a vyhodnocovať.
Inak mapy na Braneckého a Gymnáziu držia, nikto ich nestrhol, takže tlačím na celoplošné pokrytie. Rozbehla sa aj debata s LED/LCD displejmi na frekventovaných zastávkach. Je snaha integrovať aj PAD do týchto displejov. Čo má svoje + aj -.
Kvalifikovaný odhad Citelis 18M