tak potom u tych liniek 24 a 25 ked ich bude vykonavat ta vasa vlajkova lod ako ste ho tu volakedy nazvali,poprosim dopravneho policajta pri MCDonald aby vzdy zastavil premavku ked pojde dotycny autobus tadial aby si mohol nadist cez cely protismer....ved so solo vozidlom sa tam tazko vytaca a dnesny vodici sa veru nedovtipia ze by vam mali nieco take umoznit....a to bude vo viacerych krizovatkach aj na linke 7 a 17(a tia nechodia plne) ,11 ky:) som plne nevidel nejak a najme od stanice na Kubricu uz teda vobec... ....Ten autobus nam bol cert dlzny v Trencine...Oproti ostatnym klbakom je dlhzi a ma aj iny rajd(polomer otacania alebo ako to nazvat,umiestnenie naprav....) ,kiez by ho niekde chceli a vymenili za kratku hoci aj B952e...ale tak to je jasne ze nikomu nevyhovuje ked uz sa kupil...Na linky 1 a 22 nepoviem vtedy ked sa zakupil....dnes uz viac menej zbytocne....jedine zeby ta parkovacia polityka ozaj vratila ludi do busov co zase vo velkom nebude...
Richard gratulujem, začína víťaziť zdravý rozum: už raz vyhral, keď sa poslal prvý návrh novely MHD do diče, prijal sa ten súčasný. Teraz treba na tom robiť, aby sa skvalitnili obehy vozidiel. Mám pocit, že zase máme nejak veľa prejazdov a málo nasadzované dlhé vozidlá #51 až #54. Nehovoriac o tom, že #61 má odstáte toľko čo ten Ikarus vedľa nej... dúfam, že čím skôr sa objaví v premávke, nasadenie na linke 24 a 11 by bolo idálne - ráno a popoludní v špičke 11, inak celodenne 24, a to vrátane víkendu. By som jej spravil osobitné poradie. A ak by vypadla nebodaj pre nejaké choroby spôsobené jej státím, tak ju zastúpi ktorákoľvek B961E.
Mapy sú super, držia, a myslím, že by sa mali postupne rozšíriť (ale aj poopraviť).
Tak skúsim niektoré informácie z posledných dní. Na Finančnej a majetkovej komisii (FMK) som poprosil o informáciu, čo by znamenalo "uviesť" 18M do prevádzky, keďže argument vyššej spotreby už nebol až taký argument. Vyberám:
2. Kvalifikovaný odhad zmeny nákladov v prípade zavedenia kĺbového autobusu a v spolupráci s útvarom dopravy MsÚ Trenčín navrhnúť aj z hľadiska technického na akú linku predmetný autobus zaviesť (viď. tabuľka).
Inak na ďalšej FMK tabuľka vyvolala dodatočné otázky, resp. dovysvetlenie. Mňa zaujalo to, v akom stave máme deklarovanú zálohu + ďalšie veci (ktoré tu nechcem písať).
Nie je to vôbec isté, ale je možné, že sa objaví už v pondelok v prevádzke. Bude sa jeho stav samozrejme sledovať a vyhodnocovať.
Inak mapy na Braneckého a Gymnáziu držia, nikto ich nestrhol, takže tlačím na celoplošné pokrytie. Rozbehla sa aj debata s LED/LCD displejmi na frekventovaných zastávkach. Je snaha integrovať aj PAD do týchto displejov. Čo má svoje + aj -.
Áno, ale linky 7/17 nechodia moc vyťažené ani uprostred trasy. Musím nimi cestovať najmä cez víkend, tak viem. Ale nedávno som išiel aj v špičke a šlo tak do 15-20 ľudí.
Pri linke 11 to býva bežne dvojnásobok (minimálne).
Mesto opäť raz ukazuje, kde má priority v doprave - v novom infe sa na niekoľkých stranách venuje spoplatneniu parkovania. Pri porovnaní o informovaní o zmenách v mhd je to nebe a dudy.
Pre poruchu plynu je uzavretá časť Inoveckej ulice
(03.02.2017, Mesto Trenčín)
Pre poruchu plynu na Inoveckej ulici č. 3 bude dnes 3. februára 2017 približne od 11.00 hod. do 16.00 hod. uzavretá časť Inoveckej ulice v úseku od križovatky so Soblahovskou ulicou po križovatku s ulicou Dlhé Hony. Autobusy MHD budú pretrasované bez ohrozenia obsluhy zastávok na Inoveckej ulici.
Odstránenie takzvanej "A" poruchy, pri ktorej bol zaznamenaný značný únik plynu, si vyžiada výkopové práce. Tie vykoná firma Plus, s.r.o., ktorá nás o tejto situácii informovala.
Otázka od: Michaela z Opatovej, 26.01.2017
Dobrý deň, prosím Vás, dalo by sa s pomocou mesta vyriešiť parkovanie, poprípade dlhodobé státie autobusov na konečnej autobusovej zastávke na Sihoti IV? Mnohokrát tam stoja na ceste aj 3-4 autobusy, ktoré zavadzajú v premávke, obmedzujú výhľad pri vychádzaní z vedľajších ciest. Vodiči sú mnohokrát bezohľaduplní, nakoľko sa cítia, že majú za každých okolností prednosť a blokujú tu premávku. Pritom je tu vybudované parkovisko a o 200 m ďalej smerom k Opatovej druhé odstavné parkovisko a potom obrovská nevyužitá plocha zarastajúca zelinou a neupravovaná od postaveného podchodu pre peších do Kubrej.
Odpoveď:
Róbert Hartmann, vedúci útvaru dopravy:
Parkovanie riešime. V súčasnosti sa projektuje prestavba existujúceho parkoviska pre osobné vozidlá za posledným domom na Opatovskej ulici na parkovisko pre autobusy MHD.
vzory robila SAD-ka, ale otázne je, ktoré sú to spoje, či nie nebodaj prejazdové alebo dojazdové, alebo nábehové na "kolečko". Inak súhlasím, už aby sa #61 dala znovu do premávky na linky 24 a 11.
"Aby ľudia nemokli by mali byť na zastávkach vývesky aj pod prístreškom, čo, žiaľ, nie je všade."
V tomto meste to nieje nikde! Vývesky pod prístreškom boli do roku 2012 takmer všade no potom boli demontované, nevedno prečo. Ale samozrejme, že by to bolo super.
K jazeru na Legionárskej. Odpoveď MsÚ:
18. január 2017 Odpoveď
Dobrý deň, pri každom oteplení počas zasneženej zimy sa sneh začína topiť, pričom v interakcii vozovka / sneh k topeniu nedochádza, nakoľko vozovka je ochladená pod bod mrazu. A tak vznikajúca voda sa dostáva pod sneh, kde zo začiatku opäť zamŕza, čím upcháva odtokové dažďové vpusty. Na ich rozmrznutie musí byť dodané ďalšie teplo - t.j. musí dôjsť k nahromadeniu vody, následnému roztopeniu ľadu a odtoku vody cez vpust do kanalizačného systému.
Voda zo zastávky odtiekla za pár hodín.
Erika Ságová, hovorkyňa MsÚ
---------------------------
Tuší pani hovorkyňa, koľko ľudí tam za tých "pár hodín" bolo úplne mokrých? Mal sa tam ísť postaviť niekto z MsÚ. A to nehovorím o tom, že bola popoludňajšia špička (!) a ešte na druhý deň tam bolo vody rovnako! Na "poriadne" odhrnutých zastávkach sa to nestalo.
---------------------------
Pridávam odkaz na ešte jeden, podobný, podnet: https://www.odkazprestarostu.sk/trencin/podnety/36431/sneh-na-zastavkach-mhd
Viac menej by som súhlasil, akurát s tým pozitívnym hodnotením budem opatrnejší. Rovnako ako S499.1023 mi to vychádza na trojku. Prečo?
Cestovný poriadok: kladne hodnotím preklady liniek a aj nové linky 7/17, 4, 12 a aj posilnenie linky 24. Čo už nemôžem pochváliť je ten Juh I cez víkend (viem, že to dokola riešim a že môj pohľad je možno trocha subjektívny, no behať do stredu sídliska by nebavilo nikoho), rovnako chaotické premenovanie zastávok (na Juhu I po starom). Cez popoludňajšiu špičku nejde nič z Novín do mesta, čo tiež nieje ideálne. CP by som hodnotil 2- (avšak svoj podiel na tom má aj mesto a dopravca).
Naviac, ani rozloženie kĺbových spojov nieje ideálne + zrušenie obsluhy Bratislavskej tiež zožalo kritiku (mne osobne však nevadí).
Neskutočne ma vytáčajú odpovede "V súčasnosti o zmene neuvažujeme". Najmä, keď sú takéto odpovede k zmenám, ktoré by boli užitočné.
Internet: viac nejde ako ide, takže to by som pozitívne nehodnotil.
Zlacnenie PCL a úprava cenníka je určite plus. Avšak, nedajú sa nahrať na MULTICARD, a pre cestujúcich využívajúcich aj PAL sú tak nepoužiteľné. Naviac, najmä vďaka zrušeniu obsluhy Orechového by bolo treba, aby sa akceptovali práve aj na PAL (pokojne až po Zamarovce).
Dopravca: bol najväčší problém uplynulého roku. Nesprávny formát vývesiek, zlá údržba označníkov, zlé hlásenia, nefungujúce vnútorné tabule a pod. Vysoko negatívne hodnotím aj komunikáciu s verejnosťou!!!
Mesto: nezabezpečenie náhrady za zastávku Legionárska, žiadny posun vpred ohľadom zastávky Gymnázium, odstavenie Citelisu 18M, zlá zimná údržba zastávok, zlý stav vozovky zastávok. Rovnako sa niektoré zastávky zabudli namaľovať ako aj zriadiť!!!
Iné: nízky počet garantovaných NP spojov. Veľké mínus!
súhlasím, hoci je zrejmé, že prístrešky boli umiestnené ešte v čase, keď na Juh I premávali aj kĺbové autobusy a bola tam väčšia frekvencia cestujúcich než dnes.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka
Mapy sú super, držia, a myslím, že by sa mali postupne rozšíriť (ale aj poopraviť).