Reply on: Marek6283 #10143:
Marek, stačí pozrieť foto, čo tu dal pán poslanec Śčepko - narvaná 24, že ani kočík do nej. Tak podľa mňa na tieto spoje ho treba. A to, že sa ľudia zmestia ešte neznamená, žeby neprivítali veľký bus, no najmä nízkopodlažný! Ak už by ho nebolo treba, potom podľa všetkej logiky by nemala jazdiť jedna z B961E a nie Citelis 18M. Že niekto urobil obehy (SADka, kto iný) že ho "netreba", to neznamená, že by ho nebolo možné riadne využiť ako v čase, keď ho slávnostne uviedli do premávky. Ja osobne by som ho vedel na linky 24, 11, 8, 11, 1, 22, 23 a 28. Samozrejme zvážiť spoje, ale nikde tam nie je problém otočiť - a v špičke sú spoje dosť vyťažené aj spoje liniek 2 i 6, isto by sa na prvej rannej šestke využil. Prípadne aj na linke 4, spojoch čo idú po VÚO.
Richard Ščepko
Tak skúsim niektoré informácie z posledných dní. Na Finančnej a majetkovej komisii (FMK) som poprosil o informáciu, čo by znamenalo "uviesť" 18M do prevádzky, keďže argument vyššej spotreby už nebol až taký argument. Vyberám:
2. Kvalifikovaný odhad zmeny nákladov v prípade zavedenia kĺbového autobusu a v spolupráci s útvarom dopravy MsÚ Trenčín navrhnúť aj z hľadiska technického na akú linku predmetný autobus zaviesť (viď. tabuľka).
Inak na ďalšej FMK tabuľka vyvolala dodatočné otázky, resp. dovysvetlenie. Mňa zaujalo to, v akom stave máme deklarovanú zálohu + ďalšie veci (ktoré tu nechcem písať).
Nie je to vôbec isté, ale je možné, že sa objaví už v pondelok v prevádzke. Bude sa jeho stav samozrejme sledovať a vyhodnocovať.
Inak mapy na Braneckého a Gymnáziu držia, nikto ich nestrhol, takže tlačím na celoplošné pokrytie. Rozbehla sa aj debata s LED/LCD displejmi na frekventovaných zastávkach. Je snaha integrovať aj PAD do týchto displejov. Čo má svoje + aj -.
Kvalifikovaný odhad Citelis 18M