imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
7 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Nekonečný príbeh: Južnú časť električkovej linky cez Valenciu sa po 15 rokoch výstavby podarilo dokončiť (17.3.2025)
Dočasná konečná električkovej linky, ktorá má v budúcnosti zabezpečovať severo-južné prepojenie cez centrum Valencie
Časť zo siedmich električiek potrebných na prevádzku linky 10 je odstavovaná aj na dočasnej konečnej zastávke pri centre mesta
Dobre strážené odstavené električky v tuneli, ktorým raz povedie pokračovanie trate pod historickým centrom mesta v hĺbke 30 metrov
Konečná električiek Natzaret bola z väčšej časti dokončená už v roku 2012, ale sprevádzkovania sa dočkala až v roku 2022
Električka sa do mestskej časti Natzaret vrátila po 65 rokoch v roku 2022
Dočasná hala údržby električiek bola postavená, keď už bolo jasné, že sa z pôvodne plánovanej električkovej trate tak skoro nepodarí postaviť najnáročnejšia stredná časť a južná trať zostane bez napojenia na električkové depo
Väčšinu povrchových úsekov linky 10 pokrýva umelý zelený koberec
Výstavba južnej časti električkovej siete sa začala v roku 2007 a na 5,2 km dlhom úseku boli koľajnice nainštalované do roku 2012 s výnimkou strednej pol kilometra dlhej časti
Dizajn povrchovej zastávky električkovej linky 10
Vzhľad jednej z troch podpovrchových zastávok električkovej linky 10
Valencia si aj po otvorení novej trate v roku 2022 vystačí s električkami dodanými ešte v rokoch 1993 - 2011
Flexity Outlook pred dominantami Valencie - budovou Caixaforum València a mostom Puente de l'Assut de l'Or
Typická povrchová zastávka električkovej linky 10
Električková linka 10 vedie do prístavnej časti mesta
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie