imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
2 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Niektoré trolejbusy vydržali v Lausanne viac ako 30 rokov, iné len 3 (15.6.2025)
Trolejbusový vlak v starom nátere
Súprava trolejbusu FBW / Hess 91 T #739 s vlečným vozidlom Rochat / Lauber #953
Prvé trolejbusy na podvozkoch FBW 91 T z roku 1969 mali ešte karosérie so zaobleným tvarom
Súpravy NAW / Lauber / BBC-SAAS 91 T + Hess / Lanz + Marti jazdili viac ako 30 rokov a dojazdili až v roku 2021
Trolejbusy vyrobené v 1960. a 1970. rokoch v Lausanne dojazdili až okolo roku 2000
Viac ako 30-ročný trolejbus so sklápacími schodíkmi
Jeden z unifikovaných švajčiarskych trolejbusov 91 T, ktoré vyrábalo viacero výrobcov karosérie aj elektrickej výzbroje od polovice 1970. rokov
Trolejbusy 91 T dostali v polovici životnosti, teda po 15 rokoch, nízkopodlažné vlečné vozidlá
Vo výrobe typu 91 T sa pokračovalo aj po ukončení produkcie podvozkov pod značkou FBW
Lausannskou zaujímavosťou bolo spájanie nových trolejbusov so starými vlečniakmi (na fotografii) a, naopak, starých trolejbusov s novými vlečniakmi
Míňanie sa trolejbusov so starým a novým náterom
Vlečné vozidlá sa v Lausanne používali od roku 1963 až do roku 2021
Duobusy Neoplan N 6121 vydržali v Lausanne len veľmi krátko (2002 - 2005)
#873, linka 21, Place de la Gare
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie