imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
7 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› 80 rokov po: Nagasaki (9.8.2025)
Električky v Nagasaki premávajú od roku 1915, a to s rozchodom 1435 mm
Isuzu Cubic z roku 1999
Posledná z vysokopodlažných električiek dodaných do Nagasaki
Konečná linky 5 je umiestnená na pilótoch
Isuzu Cubic pri chinatowne
Viaceré električkové zastávky v Nagasaki sú veľmi úzke, rovnako aj prístrešky nad nástupišťami
Trojčlánková 15-metrová električka je poslednou z trojice dodanej v rokoch 2003, 2004 a 2005, pričom išlo o prvý nízkopodlažný typ v Nagasaki
Záverečný úsek linky 5 vedie na pilótoch nad kanálom prichádzajúcim zo zálivu, pričom je tu možné vidieť príliv a odliv
#1303 z roku 1988 na električkovom moste
Drvivá väčšina električkovej dopravy v Nagasaki leží na pleciach krátkych 11- až 12-metrových električiek
Električkové depo pri konečnej Hotarudžaja je súčasťou budovy, kde sa nachádzajú garáže aj obchody
Cestovné poriadky električiek s upozornením na iba špičkovú prevádzku linky 4 a so samostatne uvedenými nízkopodlažnými spojmi
Svetelná tabuľa informujúca o najbližšom spoji - rozsvietená je príslušná linka a šípka
Manipulačný presun električky z roku 1961
Staré a nové električky v depe
Historické električky odstavené v depe, v ktorom, keďže ide o Japonsko, nechýba ani nápojový automat
Električková doprava v Nagasaki je pomalá vzhľadom na absentujúcu preferenciu električiek, nízky počet dverí, nízku kapacitu vozidiel, usmernený pohyb cestujúcich a platenie cestovného u vodiča
#371 z roku 1962 pod regionálnym vlakom
Lanovka na horu Inasa je veľmi obľúbená, takže sa na nástup dlho čaká a kabínky bývajú preplnené
Aktuálne kabínky z roku 2011 majú zaujímavý dizajn, ktorý je rôzny pre obe strany
Aktuálne kabínky z roku 2011 majú zaujímavý dizajn, ktorý je rôzny pre obe strany
Vrcholová stanica na hore Inasa, z ktorej je vo dne aj v noci pekný výhľad na Nagasaki
Ozubnicový monorail Inasayama Slope Car bol otvorený v roku 2020
Visutá lanovka na horu Inasa bola otvorená v roku 1958, aktuálne kabínky sú z roku 2011
#373 vchádza jedného z dvoch podjazdov, ktorými vedú električkové trate
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie