imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
1 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Austrália a Oceánia
›
Austrália
› Melbourne
Električka typu W6 #1000 nazvaná "The City Of Vienna"
Siemens Combino #3527 na tratiach tretej najväčšej električkovej siete na svete
Električka typu B2 z konca 1980-tych rokov
Električka Alstom Citadis #3032 vyrobená v La Rochelle vo Francúzsku
Električky typu Comeng B2 boli od výroby vybavené klimatizáciou
Električka typu Comeng Z3 #166 bola pôvodne vybavená tyčovým zberačom
Električka Comeng A1 #251 zo začiatku 1980-tych rokov
Električka Alstom Citadis #3011
Siemens Combino #3512
Električka #116 bola prvým vozňom typu Comeng Z3 v Melbourne
Električka Siemens Combino #3524 s reklamou na Indiu
Typ Z3 vyrábala firma Comeng (neskôr Adtranz a Bombardier)
Električka Siemens Combino #3512
Siemens Combino #3535
Električka #5008 z roku 2004 z druhej generácie melbournských Siemens Combino nazývaných aj "Bigbino" alebo "D2 class"
Alstom Citadis #3034
Prvý vozeň Siemens Combino druhej melbournskej série
Električka typu SW6 #881 z roku 1943 v premávke aj v 21. storočí
Vozeň typu W6 z roku 1955
Vozeň W6 pravidelne premávajúci na linke City Circle (35)
Comeng Z3 #204
Prvá električka typu Comeng Z3 #116 v Melbourne
Siemens Combino 2. generácie (D2 class) #5017
Comeng Z3 #166
Električky typu Comeng B2 na čelách nesú reklamu propagujúcu MHD
Vozeň Comeng B2 porovnáva autá s električkou
Električka #2003 bola prvým sériovo vyrobeným vozňom typu Comeng B2
Tyčový zberač bola na vozni SW6 #932 vymenený za polpantograf
Historické električky typu W6 jazdia v Melbourne v bežnej prevádzke
Historická električka typu W6 #982 z roku 1955
Električka Comeng B2 #2112
Električka Siemens Combino v Melbourne označovaná aj ako typ "D1"
"D1 class" Siemens Combino #3532
Vozne Alstom Citadis sa v Melbourne označujú aj ako "C class"
Električka Comeng A2 #282
Siemens Combino #5017
Siemens Combino #3504 s reklamou na Cornetto
Siemens Combino s celovozovou reklamou
Siemens Combino #3511
Siemens Combino oslavuje 100 rokov električiek v Melbourne
V danom čase najnovšia konečná električiek - Victoria Harbour - sprevádzkovaná v roku 2014
Koľajové spojky pred konečnou električiek
Električkový zastávkový označník s kódom zastávky
Flexity Swift pod domom, ktorého väčšiu časť tvorí parkovanie
Električky v Melbourne obsluhujú takmer každú väčšiu ulicu a výnimkou nie je ani nová štvrť, ktorá vyrástla na mieste bývalého prístavu
#3033, linka 48, Collins St
Melbournské električky radu A vyrábala austrálska firma Comeng v rokoch 1983 - 1987
Volgren Optimus v obci Monbulk v eukalyptových lesoch na východ od Melbourne
18-ročný autobus stále v prevádzke ďaleko za centrom Melbourne
Zastávkový displej s režimom, pri ktorom sa v rámci jedného zobrazenia zobrazujú tri odchody jednej linky a následne tri odchody druhej linky
V centrálnej časti Melbourne funguje bezplatná električková zóna
Melbourne má jednu z najrozsiahlejších sietí električiek na svete
Melbourne postupne segreguje električky od cestnej dopravy, napríklad žltými pozdĺžnymi prahmi
#3014, linka 109, Collins St
Zastávka električiek bez ostrovčeka: k vozidlám treba prejsť cez dvojpruhovú cestu
#1180, BS05-BD, linka 232, Collins St
Ak električka zastaví na zastávke bez ostrovčeka, vodiči áut sú povinní zostať stáť
Spoje do vozovní a spoje s upravenou trasou majú za číslom linky doplnené písmeno - napr. 109d = spoj do depa
Niektoré zastávky bez ostrovčeka sú od cesty oddelené zábradlím s označníkom
Modernizovaný interiér električky radu B
Interiér električky radu B
Znemožnené sedenie na predných sedadlách počas pandémie COVID-19
Zastávkový cestovný poriadok
Zastávkový označník električkovej linky s informáciou o príslušnosti zastávky k bezplatnej električkovej zóne
Električky typu Z3 vyrobila austrálska firma Comeng v rokoch 1979 - 1983 v počte 115 ks, pričom 111 z nich slúžilo aj v roku 2020
Električky pri historickej tržnici
#3530, linka 58, Peel St
Električky nemôžu uhnúť - to je ďalšia z kampaní zameraných na bezpečnosť električkovej dopravy
Melbourne pozná výluky električiek dva mesiace dopredu
Električka radu Z3 pri veľkej tržnici pod ešte väčšími mrakodrapmi
#3164-AO, 775, linka 546, Peel St
#3529, linka 58, Peel St
Oznam o výluke v električke
Informácia o zvýšenom čistení vozidiel počas pandémie COVID-19
Čítačka čipových kariet v električke
V Melbourne sa používa touch-in touch-out tarifný systém, preto je každej dvojici dverí až štvorica označovačov
Typická melbournská električková konečná: po hodinovej trase linky vozidlo končí na jednokoľajnom spoločnom výstupišti a nástupišti a po niekoľkých minútach odchádza opačným smerom
Odstavné koľaje za výstupišťom/nástupišťom a Z-priechod pre chodcov
Oznam o výluke v električke
Informácie pre cestujúcich v električke
Pokyny pre cestujúcich a informácia o právomociach revízorov
Vyhradený priestor pre cestujúcich s obmedzenou schopnosťou pohybu
Dlhá trasa linky 58
Informácia o nepoužívaní predných sedadiel počas pandémie COVID-19
V Melbourne premávajú električky s prestávkou od roku 1906, história mestskej koľajovej dopravy je však dlhšia
Vo vozidlách sú nalepené schémy tých liniek, na ktoré sú električky nasadené
Predná časť električky radu B
Zastávka pri detskej nemocnici
Zastávka pri detskej nemocnici
V starých električkách je možné dať znamenie vodičovi tlačidlami, ale aj potiahnutím za lanko
Električka radu B v staršej schéme Yarra Trams
#42, 6838-AO, linka 472, Moonee Ponds Junction
Konečná nadväzných autobusov pri električkovej zastávke
#730, 9140-AO, linka 508, Moonee Ponds Junction
#1120-AO, 20, linka 477, Moonee Ponds Junction
Odchody nočnej linky
Iveco Metro / Volgren Optimus s reklamou na 50. výročie lokálnej autobusovej firmy
Interiér električky radu Z3
#434, 7834-AO, linka 223, Footscray, Irving St
Jedna z dvoch električkových liniek, ktoré neprechádzajú centrom mesta, je linka 82 spájajúca významnú električkovú zastávku so železničnou stanicou
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie