imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
5 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Ázia
›
Japonsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Kintetsu
Jednotka radu 6432 z roku 1991
Interiér jednotky radu 6000
Koncová stanica Jošino
Na stanici Jošino je možné prestúpiť na visutú lanovku ku chrámu
Interiér jednotky radu 26000 v povinne miestenkovom regionálnom expresnom vlaku
Jednotky radu 26000 majú "šotomiesta"
Spoločnosť Kintetsu v roku 2023 prevádzkovala 501 km tratí dvoch rozchodov (1067 mm a 1435 mm)
Jednotka radu 16000, ktorý bol vyrábaný v rokoch 1965 - 1981
Jednotka radu 26000, ktorý bol vyrobený v roku 1989 v počte 2 jednotky
Jednotka radu 9020 vyrábaného v rokoch 2000 – 2008
V stanici Kashiharajingū-mae sa stretávajú úzkorozchodnné trate s normálnorozchodnou traťou rovnakej železnice Kintetsu
Na stanici Yamato-Yagi sa mimoúrovňovo križujú dve normálnorozchodné trate Kintetsu
Jednotka radu 8000 prechádza cez železničné priecestie vybavené núdzovými tlačidlami
Večerná náladovka s jednotkou radu 2610
Pohľad cez kabínu strojvodcu na trať Kintetsu vedúcu do Ósaky, nad ktorou zároveň vedie elektrické vedenie
Krátky prestup medzi vlakmi a lanovkou je zabezpečený aj vďaka tomu, že obe dráhy boli vybudované súčasne
Starý typ informačných tabúľ na železničnej stanici
Schéma najbližšej stanice s vyznačením polohy vozňa vo vzťahu k východom a prestupom
Jednotka Super Electronic Commuter od firmy Kinki Sharyo (dodávané v rokoch 1984 - 1989) na regionálnom vlaku v sieti metra
Stanica Cosmosquare, v ktorej sa stretol regionálny vlak s mestským vlakom metra
Do linky Karasuma Line metra v Kjóte prichádzajú aj regionálne vlaky Kintetsu radu 3200 od firmy Kinki Sharyo
Do linky Karasuma Line metra v Kjóte prichádzajú aj regionálne vlaky Kintetsu radu 3220 z roku 2000 od firmy Kinki Sharyo
V Japonsku je bežné, že v metre jazdia popri bežných jednotkách aj regionálne vlaky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie