imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Polojasno
10 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Ázia
›
Japonsko
› Jokohama (横浜, Yokohama)
Jednotky radu N1000 sú v prevádzke od roku 2002
Konečná stanica Shin-Sugita automatizovaného navádzaného systému (AGT) na pneumatikách
Vozidlá radu 2000 sú druhou generáciou na Seaside Line a začali jazdiť v roku 2011 a do roku 2014 nahradili pôvodné jednotky radu 1000
Systém Seaside Line bol otvorený v roku 1989, je dlhý 10,6 km a vozidlá tu dosahujú maximálnu rýchlosť 60 km/h
Koniec trate na železničnej stanici Kanazawa-Hakkei
Predná časť vozidiel, kde sa dá sedieť, pokiaľ vozidlá nie sú ovládané manuálne vodičom
Predná časť vozidla automatizovaného navádzaného systému
Interiér vozidla automatizovaného navádzaného systému
Vstup do vlaku z nástupišťa
Definitívna podoba stanice Kanazawa-Hakkei bola dokončená až 20 rokov po otvorení systému; dovtedy fungovalo provizórne riešenie
Konečná Seaside Line sa nachádza nad ulicou
Modré metro bolo otvorené v roku 1972
Štvrť Minato Mirai 21 obsahuje promenádu, ktorá vedie v trase bývalej železnice a sú na nej zachované železničné mosty
Do kĺbových autobusov v Jokohame sa nastupuje výlučne prednými dverami a na výstup je možné použiť stredné alebo zadné dvere
Hino Blue Ribbon Hybrid Articulated je prvým domácim japonským hybridným kĺbovým autobusom
Kĺbové autobusy predstavujú mizivé percento všetkých autobusov v Japonsku
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie