imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
5 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Ázia
›
Japonsko
› Nagoja (名古屋市, Nagoya)
Interiér kabíny vodiča jednotky Nippon Sharyo / Hitachi radu 6000
Jednotka metra Nippon Sharyo / Hitachi z prelomu 1980. a 1990. rokov
Interiér jednotky Hitachi radu 2000
Interiér jednotky Hitachi radu 2000
Pracovisko vodiča jednotky Hitachi radu 2000
Jednotky Hitachi radu 2000 sa dodávali v rokoch 1989 - 2004
Brány na nástupišti metra
Schéma liniek metra z lega
Keďže linka Meijō je okružná, vlaky sú označené podľa toho, či jazdia v smere alebo proti smeru hodinových ručičiek
Úzkorozchodná linka Sakura-dōri
Nástupište oddelené od koľaje bránami
Štandardná navigácia na staniciach s logom v tvare tunelovej rúry
Interiér vlaku metra na linke Sakura-dōri
Regionálny vlak spoločnosti Meitetsu radu 100 vyrobený v roku 1991 (s dizajnom z roku 1978) v sieti nagojského metra
Názov stanice na linke metra Tsurumai
Nástupište na stanici metra Marunouchi
Jednotka Nippon Sharyo radu N3000
Podchod medzi linkami metra s jasne oddelenými časťami podzemných dráh
Otvorené brány na nástupišti
Jednotka Nippon Sharyo radu N1000 z roku 2013
Šípky na nástupišti usmerňujú pohyb cestujúcich
Keďže vlaky sú kratšie ako je dĺžka nástupíšť, jednotlivé časti nástupíšť sú rozdelené a vpravo je druhá koľaj skrytá za reklamnou stenou
Konečná maglevu so spojkami, ktoré pozostávajú z posúvateľných alebo otočiteľných segmentov
Všetky stanice maglevu Linimo sú uzatvorené bránami
Maglev Linimo je štvrtým tohto typu na svete v prevádzke s cestujúcimi a súčasne prvým s automatickou prevádzkou vlakov (bez obsluhy)
Trať maglevu
Vlaky maglevu Linimo sa vznášaju 8 mm nad traťou
Maglev Linimo bol vybudovaný k výstave Expo 2008 a po nej zabezpečuje nadväznú dopravu od metra
Interiér jednotky maglevu od firmy Nippon Sharyo
Interiér jednotky maglevu od firmy Nippon Sharyo
Každá stanica Linima má pridelenú svoju farbu a geometrický tvar
Informácie na konečnej maglevu
Pohľad na prednú časť vozňa maglevu
Maglev pri vyhliadkovom kolese a súčasne pri areáli, kde sa konala výstava Expo 2008
Výstavba 9-kilometrového systému Linimo vrátane vozidiel stála v prepočte takmer miliardu amerických dolárov
Maglev Linimo dosahuje rýchlosť až 100 km/h a jazda ním je plynulá a bez otrasov
Vstup do podzemnej časti maglevu
Usmernený pohyb cestujúcich na konečnej maglevu Linimo
Úzkorozchodné električky v Kjóte skončili v roku 1961 a dve z nich sa zachránili v múzeu Meiji-mura
Brána do vozňa pre ženy je farebne odlíšená oproti iným bránam
Brána pre všetkých cestujúcich
Konečná linky Kamiiida Line, ktorú obsluhuje aj súkromná spoločnosť Meitetsu
Stanica metra s kombinovanou prevádzkou dvoch dopravcov
V neskorých hodinách linku Kamiiida Line obsluhujú už len jednotky premávajúce do regiónu
Umenie na staniciach metra v Japonsku je zriedkavé, ale občas sa objavuje
Cestovný poriadok metra nalepený na stanici
Informácie pre cestujúcich na stanici metra
Interiér Legolandového vlaku
Informačný displej s trasou v latinke
Informačný displej s trasou v kandži
Diaľkové autobusy železničných spoločností v termináli pred stanicou Nagoya, v ktorej práve zastavil šinkansen
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie