imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
0 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Bratislava
›
Trolejbusy
›
Testované trolejbusy
› Solaris Trollino 24
Prototyp trojčlánkového trolejbusu Solaris Trollino 24 Metrostyle
Solaris Trollino 24 vs. Škoda 15 TrM
Trollino 24 po prvom kontakte s bratislavskou pôdou
Trollino 24 na zdvihákoch počas skladania z návesu
Trollino 24 pred zložením z návesu
Solaris Trollino 24 tesne po privezení do Bratislavy
Interiér Solarisu Trollino 24
Testované Trollino 24 MetroStyle
Testované Trollino 24 MetroStyle
Testované Trollino 24 MetroStyle
#6000, Vozovňa Trnávka
Stretnutie histórie a budúcnosti
Pohľad na ľavý bok prvého článku
Čelo vozidla
Trollino 24 zozadu
Pohľad zozadu dopredu
Čalúnené sedadlá v zadnej časti vozidla
Dopytové tlačidlo a USB nabíjačka
Dĺžka vozidla sa ukazuje aj na podlahe - označený je každý meter od kabíny vodiča
Vyhradený priestor pre rôzne skupiny cestujúcich
Vo vozidle sú rôznorodé dopytové tlačidlá
Typizovaná palubná doska vodiča
Poľské reklamy za kabínou vodiča
Reklamy v poľštine za kabínou vodiča
Poľské reklamy za kabínou vodiča
Zástupkyňa mesta - Tatiana Kratochvílová a generálny riaditeľ DPB - Martin Rybanský predstavujú Trollino 24 médiám
Trollino 24 v plnej dĺžke
Trollino 24 z pravej strany
Skosený predok je znakom verzie Metro Style
Posledný článok umožňuje aj nástup s kočíkom či bicyklom
#6000, Vozovňa Trnávka
Nový trolejbus je už bez spätných zrkadiel - miesto nich používa bočné kamery. Tento trend je už dnes bežný aj v nákladnej, či autobusovej doprave
Trollino 24 sa vydáva na jazdu po vozovni pre novinárov
Trollino 24 na jazde pre novinárov
Trollino 24 sa vracia z jazdy pre novinárov
Nové Trollino 24 nemá bežné "laná" na zberačoch. Tu má vodič k dispozícii teleskopickú tyč, ktorou môže jednotlivé zberače korigovať
Solaris Trollino 24 Metro Style
Označenie typu vozidla a displej pre číslo linky
Solaris Trollino 24 tesne pred prvou jazdou vlastnou silou v uliciach Bratislavy
Poľský Solaris a Bratislavský hrad
Historicky prvá jazda 3-článkového trolejbusu na trolejbusovej dráhe v SR
Interiér 3-článkového trolejbusu Solaris Trollino 24
Prvý príchod 3-článkového trolejbusu Solaris Trollino 24 do obratiska Čiližská
Skúšobný Solaris Trollino 24 prichádza k Hlavnej stanici
#6000, Hlavná stanica
Porovnanie čiel Solarisu Trollino 24 MetroStyle a SORu NB 18 City
Automatické sťahovanie zberačov
Solaris Trollino 24 počas testov na trase linky 201
Nasadzovanie zberačov na vedenie pomocou teleskopickej tyče
#6000, Hlavná stanica
Výrobný štítok Solarisu Trollino 24
Testovací Solaris Trollino prechádza križovatkou na Račianskom mýte
Testovací Solaris Trollino na zastávke Račianske mýto
Solaris Trollino 24 na zastávke Ríbezľová
Solaris Trollino 24 na Jelačičovej
Solaris Trollino 24 počas kalibrácie senzorov "zalomenia" kĺbov
Prvý a posledný diel trojčlánkového trolejbusu
Solaris Trollino 24 počas kalibrácie senzorov "zalomenia" kĺbov
Solaris Trollino 24 Metrostyle
#6000, Miletičova ul., Prievozská ul.
#6000, Hlavná stanica
Dvojica hybridných trolejbusov pri nástupišti
#6000, Hlavná stanica, Nám. Franza Liszta
#6000, Hlavná stanica, Nám. Franza Liszta
#6000, 6841, Hlavná stanica, Nám. Franza Liszta
#6000, Dolné hony, obratisko Čiližská
Pohľad von cez posledné dvere
Pohľad dnu cez posledné dvere trolejbusu
Pohľad odzadu až dopredu trolejbusu. Fotograf stál na značke 24m.
23m
Pohľad na štvrté dvere a trojicu sedadiel pred nimi
Trojica sedadiel pri štvrtých dverách
Podľad na mech a madlá v druhom kĺbe
Tunel na nasávanie vzduchu pre trakčný motor sa nachádza pred druhou nápravou
Pohľad na pracovisko vodiča
Pohľad cez prvý kĺb do zadnej časti vozidla
Priestor na státie v prostrednom článku
Teleskopická tyč slúži na manipuláciu so zberačmi. Počas testov bola umiestnená na zadnej plošine
Pohľad na skrinku elektroinštalácie, ktorá sa nachádza hneď za kabínou vodiča
Výjazd z obratiska Čiližská
Výjazd z obratiska Čiližská
#6000, Dolné hony, Dvojkrížna ul.
Solaris Trollino farebne ladí s vlakom Regiojetu na linke S70
Priestor pre kočík a vozík pri druhých dverách
Vyvýšené sedadlá v strednom článku Solarisu Trollino 24
#6000, #BL-041UV, Hlavná stanica
Ďalšia z kamier na vozidle sa nachádza za druhým kĺbom
#6000, Dolné hony, obratisko Čiližská
Pohľad na kamery, ktoré nahradzujú spätné zrkadlá
Uzamknuté zberače počas prevádzky na trakčné batérie
Manipulácia so zberačmi pomocou teleskopickej tyče
#6000, Gagarinova ul.
#6000, Uzbecká ul.
#6000, Hlavná stanica
#6000, Nám. Franza Liszta, Šancová ul.
Solaris Trollino 24 na Gagarinovej ulici
#6000, Hlavná stanica
#6000, Hlavná stanica
#6000, Miletičova ul.
Solaris Trollino 24 na zastávke Hronská
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie