imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
5 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Spojené kráľovstvo Veľkej Británie a Severného Írska
›
Regionálne dráhy a doprava
› Ravenglass and Eskdale Railway (R&ER)
Historická turistická železnica Ravenglass and Eskdale Railway vznikla na mieste pôvodnej úzkorozchodnej (rozchod 914 mm) železnice
Trať má od prebudovania v rokoch 1915 - 1917 rozchod 381 mm, na časti sa kedysi nachádzala aj s splietka s normánorozchodnou traťou na účely prepravy nákladov
Vlak s rušňom Krauss z roku 1929 v konečnej stanici Dalegarth
Malé rušne a vozne pôsobia hračkársky, dokážu však jazdiť rýchlosťou 40 km/h
Rušeň Clarkson & Sons #9 z roku 1966 vchádza na točňu
Otáčanie rušňa Clarkson & Sons #9 pod svahmi národného parku Lake District, ktorý v hmle ukrýva aj najvyššiu horu v Anglicku
Parný rušeň vlastnej stavby z roku 1976 vedie vlak do cieľovej stanice
Rušeň #10 na točni
Otáčanie rušňov na točni je manuálne, pomáhajú aj deti prázdninujúce na železnici
Väčšina vlakov je ťahaná parnými rušňami, no nájdu sa aj dieselové výnimky
V okolí trate sa pohybujú aj ovce
Vlak vedený rušňom Clarkson & Sons #9 v spodnej stanici
Vlak odchádzajúci do hôr
Spodná stanica Ravenglass
Spodná stanica Ravenglass
Dielne v Ravenglass
Testovanie rušňa Davey Paxman & Co. #7 z roku 1923
Vedľa úzkorozchodnej železnice vedie normálnorozchodná trať
Skúšanie rušňa Davey Paxman & Co. #7 z roku 1923
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie