imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
5 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
HeiterBlick
› HeiterBlick / Vossloh Kiepe GTZ8-B Vamos
Električky GTZ8-B Vamos boli špeciálne vyvinuté pre Stadtbahn v Bielefelde
Depo Sieker slúži pre električky aj autobusy
Električky v depe Sieker
Skladacie schody v električke Vamos
Míňajúce sa súpravy Vamos pri vstupe do tunela Stadtbahnu
Pohľad na začiatok rozšírenia skrine vozidla Vamos z 2,30 na 2,65 metra
#5021+5014 na konečnej Stieghorst s ostrovným nástupišťom
Nesúmerne usporiadané dvere so skladacími schodmi
Nasadenie širších a dlhších električiek Vamos si vyžiadalo množstvo úprav na električkových tratiach z dôvodu nutnosti zvýšenia osovej vzdialenosti koľají, zväčšenia polomerov oblúkov a predĺženia nástupíšť
Informačný systém v električke Vamos
Širšie električky Vamos majú nad podvozkami širšiu uličku len preto, že ide o koncept vozidla pre vysoké nástupišťia, a tak je podlaha umiestnená až nad podvozkami
Súprava Vamos #5014+5021
Podzemná časť Stadtbahnu sa stavala v rokoch 1969 - 1991, teda necelých 23 rokov
V čase fotografovania najnovšia električka GTZ8-B Vamos dodaná v roku 2022 do Bielefeldu, kde sa zrodila a dodnes sídli známa potravinárska značka
Stanica Rudolf-Oetker-Halle otvorená v roku 2000
Jedna z najnovších električiek Vamos už bez skladacích schodíkov
68 metrov dlhý vlak v centre mesta
#5015+5005 na konečnej Lohmannshof vybudovanej v roku 2002
#5005+5015 vychádza cez zabezpečené priecestie z obratiska
Automaty na cestovné lístky zobrazujú aj najbližšie odchody liniek
Sedadlá v strednej časti vozidiel smerujú na každej strane opačným smerom
Nové, 2,65 m široké vozidlá Stadtbahnu sa pri nerovnostiach na trati kývu o poznanie viac než staršie 2,30 m široké vozidlá
#5009, linka 4, Nikolaus-Dürkopp-Straße
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie