imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
-2 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Bratislava
›
Autobusy
› Solaris Urbino 8,6
Nové Solarisy Urbino 8,6
Stretnutie vozidiel Solaris na Kuklovskej
#1913, linka 35, Karloveská ul., zastávka Borská
#1914 sa blíži na konečnú Alexyho
#1914 na konečnej Alexyho v prvý deň svojej prevádzky
#1914 na konečnej Alexyho v prvý deň svojej prevádzky
#1913, linka 35, Karloveská ul., zastávka Borská
Interiér midibusu Solaris Urbino 8,6
#1913 v prvý deň prevádzky
#1913 v prvý deň prevádzky
#1913 v prvý deň prevádzky
#1913 v prvý deň prevádzky
#1914 prichádza na linku 27 v prvý deň svojej prevádzky
Solaris Urbino 8,6 #1914 v prvý deň prevádzky
#1914, linka 27, Ul. Pri Hrubej lúke
Solaris Urbino 8,6 #1913 sa do premávky zaradil na linke 35
#1913 prechádza úzkymi ulicami vo vilovej štvrti
Pohľad na zadnú časť interiéru
Druhé a zároveň posledné dvere s nálepkami o možnosti Wi-Fi pripojenia vo vozidle
Zadná časť vozidla disponuje viacerými "dvojsedadlami"
Pravý zadný kút interiéru v Urbine 8,6
Pohľad do prednej časti vozidla
Tlačidlá STOP sú v rovnakom vyhotovení ako aj na ostatných vozidlách dodaných v roku 2017
Deliaca priečka v strede vozidla s USB nabíjačkou, ktorá sa používa aj v ostatných vozidlách dodaných v roku 2017
Solaris Urbino 8,6 #1913 si užíva januárové slnko v prvý deň prevádzky
Mriežka so zabudovaným reproduktorom pre nevidiacich
Palubná doska
Nové ergonomické sedadlo vodiča v Solarise Urbino 8,6 #1913
Panel ovládania vzduchotechniky sa presunul nad hlavu vodiča
Detail zámku prvých dverí
Pohľad na prednú časť vozidla cez interiérové zrkadlo
V prednej časti vozidla nie je osadené sedadlo ako to býva zvykom. Na danom mieste sa pôvodne nachádzal zakladací klin
Za kabínou vodiča je dvojica hasiacich prístrojov
Detail zadnej nápravy
Zadná časť vozidla
Netradičné dopytové tlačidlá na Solarise Urbino 8,6 #1913
Pohľad do vozidla pri nástupe prvými dverami
Bočný informačný panel DOT-LED BUSE
Nad prvými dverami je umiestnená kamera snímajúca bok vozidla
Dvojica zrkadiel - spodné je elektricky nastaviteľné, druhé pomocné manuálne nastaviteľné
Teplovzdušný ohrievač interiéru
Informačný panel BUSE pri druhých dverách
Predná časť vozidla
USB nabíjačka Solaris v bočnici interiéru vozidla
SEC Infolux a núdzové tlačidlo nad druhými dverami
Tabuľka informujúca o obsaditeľnosti vozidla
Evidenčné číslo vozidla vyhotovené v novom type písma
Inštrukcie pre invalidný vozík napísané v neurčitku
Interiérový BUSE panel
#1912 na konečnej OD Slimák
#1912 v prvý deň premávky
Bočný pohľad na Solaris Urbino 8,6 #1912
Solaris Urbino 8,6 #1912 na konečnej OD Slimák
#1913, linka 35, Kuklovská ul.
#1913, linka 35, Dlhé diely, obratisko Kuklovská
Solaris Urbino 8,6 #1914 začínal premávku aj na linke 77
Solaris Urbino 8,6 #1914 na ceste od Spaľovne pred výstavbou rýchlostnej cesty R7
#1914, linka 77, Vlčie hrdlo, Slovnaft
Urbino pri spaľovni
#1914, linka 77, Obratisko Povodie Dunaja
#1913, linka 35, Harmincova ul.
#1911, linka 58, Obratisko ŽST Nové Mesto
#1911, linka 58, Obratisko ŽST Nové Mesto
Solaris Urbino 8,6 #1915 v prvý deň novozriadenej linky 144
Stretnutie všetkých denných liniek v obratisku Koliba reprezentované Škodou, Solarisom a Ivecom Daily
Dve minúty pred desiatou hodinou sa v obratisku Koliba nachádzalo množstvo novinárov, dispečerov a cestujúcich, ktorí si prišli vyskúšať linku 144 aj s deťmi
O linku 144 o desiatej hodine bol záujem najmä zo strany rodičov s deťmi
#1915 v obratisku Koliba
#1915 na konečnej Kamzík
Solaris Urbino 8,6 #1915 pred odchodom na Kolibu
Cesta z Kamzíka
Príchod #1915 do obratiska na Kamzíku
#1915 pod televíznou vežou na Kamzíku
#1915, linka 144, Cesta na Kamzik
Víkendová posilová linka 144 na Kamzík
Víkendová posilová linka 144 na Kamzík
Víkendová posilová linka 144 na Kamzík
Malý a ešte menší
Plná Koliba
#1912, linka 144, obratisko Koliba
#1911, linka 58, Tomášikova ul., ŽST Nové Mesto
#1911, linka 58, Vihorlatská
#1914, linka 153, Zlaté piesky
#1914, linka 69, Ivanská cesta
Letiaci Solaris
#1912, linka 69, Galvaniho ul.
#1911, linka 69, Fafruny, Ivanská cesta
#1916, linka 153, Studená ul., obratisko Shopping Palace
#1916, linka 153, Zlaté piesky
#1916, linka 153, Cesta na Senec
Prvých päť Solarisov Urbino 8,6 malo na rozdiel od šiesteho len málo využitý priestor nad predným kolesom
1,5-sedadlo v #1912
#1912, linka 69, Pharos
#1916 vychádza z obratiska vo Vajnoroch
Solaris Urbino 8,6 #1916 nahradil na linke 139 autobusy SOR BN 10,5
#1916, linka 139, Obratisko Cintorín Slávičie údolie
#1911, linka 139, Obratisko Cintorín Slávičie údolie
Dodatočne vytvorený odkladací priestor nad predným kolesom v Solarise Urbino 8,6
#1916, linka 139, Karloveská ul.
Solaris Urbino 8,6 #1914 na linke 69 prechádza ponad diaľnicu
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie