imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Polojasno
4 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Amerika
›
Spojené štáty americké (USA)
›
Massachusetts
› Boston
Výstavba podzemnej električkovej trasy v roku 1897, kedy sa tento podzemný úsek s dvomi zastávkami stal prvou podzemkou v USA
Autobus RTS na State St.
"Trolley" na State St.
"Trolley" na State St.
TMC RTS #0064 na ceste do garáže v južnej časti Bostonu
Jeden z najstarších autobusov RTS NovaBus T80206
Strieborný Neoplan AN460LF CNG na svojej domovskej Silver Line v centre Bostonu
Pracovisko vodiča autobusu MCI dopravcu PeterPan
Vyhliadkové vozidlo "Trolley"
Vyhliadkový Trolley #95 pri akváriu
NABI 40-LFW CNG #2150 pred South Station
NABI 40-LFW CNG #2150
Informácie o odchodoch vlakov na železničnej stanici
Podzemná stanica
Neoplan DMA-460LF / Škoda #1123
Duobus Neoplan DMA-460LF / Škoda #1123
Airport Shuttle na pohon CNG
Autobus prepravujúci cestujúcich z letiska do požičovne automobilov
Neoplan / Škoda DMA-460LF na letisku v smere na South Station
Autobus na zvážanie cestujúcich k požičovní áut
Neoplan DMA-460LF / Škoda #1130
NABI 40-LFW CNG na linke č. 1 sa teší neobvyklému záujmu cestujúcich
NABI 40-LFW CNG stojí pred Harvard University
Cambridge Public Schools BUS
Opustený a odstavený Neoplan AN440LF CNG v centre Bostonu
NABI 40-LFW CNG #2130
Spojenie medzi jednotlivými terminálmi a prístup k metru na bostonskom letisku zabezpečujú autobusy NABI 60-BRT CNG
Spojenie medzi jednotlivými terminálmi a prístup k metru na bostonskom letisku zabezpečujú autobusy NABI 60-BRT CNG
Interiér autobusu NABI 60-BRT CNG upravený pre potreby pasažierov lietadiel
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric prechádza na svojej trase aj podmorským diaľničným tunelom rýchlosťou 70 km/h
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric na konečnej v centre mesta v tuneli s trolejovým vedením
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric na konečnej v centre mesta v tuneli s trolejovým vedením
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric na konečnej v centre mesta v tuneli s trolejovým vedením
Podzemná trolejbusová trať
Električka AnsaldoBreda / Adtranz (v Bostone označovaná ako Type 8 LRV) bola vyvinutá špeciálne pre Boston
Autobus ElDorado E-Z Rider II na kyvadlovke pre Harvardskú univerzitu
Súprava metra Pullman-Standard z rokov 1969 - 1970 na jedinom povrchovom úseku Červenej linky v centre mesta
NABI 40-LFW CNG na trase, ktorú dávno pred ním obsluhovali trolejbusy a pred nimi aj električky
Bostonské školy ale aj ďalšie organizácie si zvyknú objednávať vlastnú kyvadlovú dopravu
Spomienka na električkovú linku, ktorú nahradili trolejbusy a neskôr autobusy, pri vstupe do existujúcej električkovej siete
Podzemný terminál MHD Harvard bol v čase svojho vybudovania v roku 1912 obsluhovaný električkami a metrom, dnes ním namiesto električiek prechádzajú trolejbusy a autobusy
Upozornenie pre cestujúcich na premiestnenie zastávky
New Flyer D40LF v pravostrannej časti podzemného terminálu Harvard
New Flyer D40LF v dvojpodlažnom termináli
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric pomáha znižovať koncentráciu exhalátov v podzemnom termináli MHD na Harvarde
New Flyer D40LF podobne ako väčšina autobusov v Bostone zastavuje pri hrane nástupišťa len prednými dverami
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric má jedny dvere umiestnené aj na ľavej strane
Jeden z dôvodov, prečo neboli v Bostone zrušené trolejbusy, je to, že obsluhujú aj podzemné časti vrátane terminálu Harvard
Bostonskému prehriatemu podzemiu pomáhajú veľké ventilátory
Nova Bus RTS T80 206 v ľavostrannom tuneli v termináli Harvard umožňuje nástup a výstup len mimo nástupišťa na pravej strane
Nástup z ľavej strany do trolejbusu Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric s dverami na ľavej strane pre viaceré ľavostranné nástupištia v trolejbusovej sieti
Súprava Bombardier / General Electric sa blíži do dvojúrovňovej stanice metra Harvard
Súprava metra Pullman-Standard / Westinghouse v prestupnej stanici Park St., kde je možné vystupovať na obe strany koľaje, čo umožňuje ľahší prístup k podzemnej električke
Japonské električky Kinki-Sharyo boli dodávané v rokoch 1986 - 1988 a 1997 v retro dizajne imitujúcom električky PCC
Konečná aj priebežná zastávka podzemnej električkovej dopravy
Vstup do podzemnej električkovej stanice
Súprava Kinki-Shayro + AnsaldoBreda (v popredí) na jednej z najstarších podzemných staníc v Bostone
Električka PCC "Picture Window" bola dodaná v roku 1951 v závere výroby električiek PCC v USA
Pohľad na jednu z dvoch najstarších podzemných staníc v Bostone
Na začiatku prevádzky podzemky v Bostone v roku 1897 boli vybudované dve podzemné stanice pre električkovú dopravu, z ktorých jednou bola stanica Boylston
NABI 40-LFW CNG pred bostonskou verejnou knižnicou
V rannej špičke sa Bostončania musia potlačiť
Električka AnsaldoBreda / Bombardier bostonského typu 8 má podobne ako aj ostatné vozidlá MHD v hornej časti čela zelené svetlá
Schéma električkových liniek pod spoločným označením Zelená linka
Cez pracovné dni je väčšina spojov obsluhovaná súpravou vytvorenej zo staršej vysokopodlažnej japonskej električky Kinki-Sharyo bostonského typu 7 a novšej talianskej čiastočne nízkopodlažnej električky AnsaldoBreda typu 8
Súprava električiek AnsaldoBreda + Kinki-Sharyo
Rýchlodrážna električková linka D vedie mimo podzemia lesmi a parkami
Hrdzavá Kinki-Sharyo / Westinghouse po 28 rokoch prevádzky
Povrchové nástupište električky
Hrdzavá električka s dverami upozorňujúcimi vodičov áut na povinnosť zastaviť vozidlo, ak električka stojí na zastávke
Interiér električky Kinki-Sharyo / Westinghouse z roku 1988
Preprava bicykla autobusom NABI 40-LFW CNG
Minibus Ford E350 Super Duty slúži pre dôchodcov
New Flyer D40LF na konečnej
New Flyer D40LF
Kyvadlová doprava v podaní autobusu New Flyer Xcelsior XDE40
NABI 40-LFW CNG
NABI 40-LFW CNG
Zbrusu nový autobus New Flyer Xcelsior XDE40
Turistom slúžia aj rôzne autobusy hrajúce sa na historické električky
NABI 40-LFW CNG má pôvod dizajnu v Ikaruse 415
New Flyer D60LF slúži pre potreby Bostonskej Univerzity
NABI 40-LFW CNG s reklamou
Neoplan AN440 LF s povinným nástupom prednými dverami, čo spôsobuje to, že zmeškané vozidlo sa ešte viac omešká a nakoniec ho dobehne autobus za ním
Turistický autobus imitujúci električku
Neoplany AN440 LF na expresnej linke CT1, ktorá síce nestojí na všetkých zastávkach, ale zato stojí vo všetkých zápchach, a tak je výsledkom zhlukovanie vozidiel expresnej aj neexpresnej linky a aj v rámci samotných liniek
NABI 40-LFW CNG vedľa cyklopruhu
Zelená električka Kinki-Sharyo na Zelenej linke prichádza na zelenú stanicu
Lenivší turisti ocenia možnosť presúvania sa medzi turistickými atrakciami autobusom
Turistom slúži aj obojživelné vozidlo
Dopravu pre zdravotne postihnutých od dverí k dverám vykonávajú špeciálne minibusy
Neoplan AN440 LF na expresnej prímestskej linke
Neoplan AN440 LF na expresnej prímestskej linke, ktorá má konečnú v zajatí mrakodrapov v centre mesta
Turistický autobus "Morticia"
Školský autobus Thomas Saf-T-Liner HDX prechádza úsekom, ktorým kedysi viedla nadzemka
New Flyer D40LF v prestupnom termináli Lechmere
Nova Bus RTS T80 206 v starom termináli
Električkové obratisko Lechmere, odkiaľ by mala od roku 2017 pokračovať električková trať ďalej
V smere z centra prestup medzi električkou a autobusom na hrane
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie