imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
1 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
Duewag (ex Düwag)
›
Duewag Mx/Nx
›
Duewag M8
› Duewag M8C
Düwag M8C v podzemnej stanici električky
Düwag M8C na 1000-mm rozchode
Düwag M8C pri banskom komplexe Zollverein
Düwag M8C #1180 ex #1135
Düwag M8C
Interiér električky Düwag M8C pre rozchod 1000 mm
KulturLinie 107
Düwag M8C
Düwag M8C
Pohľad na priestor vodiča električky Düwag M8C
Duewag M8CN ex MoBiel Bielefeld #533 po modernizácii na čiastočne nízkopodlažné vozidlo
Duewag M8CN v električkovom terminále
Duewag M8CN pred Centrálnym múzeom textilu
Duewag M8CN na zastávke s pojazďovaným zastávkovým mysom
Spoločné nástupište električiek a autobusov pred hlavnou stanicou
Prestavaná električka M8C z roku 1985 s nízkopodlažným stredným dielom
Duewag M8C z roku 1985 po rekonštrukcii s výmenou stredného článku za nízkopodlažný stojí na konečnej linky 26
Električkové depo Böllenfalltor
Interiér električky Duewag M8C
#552+544 na konečnej Dürkopp Tor 6
#544+552 v industriálnej štvrti v centre mesta
Električky M8C boli dodávané v 1980. rokoch a v roku 1991 plynulo prešli z električkovej prevádzky na prevádzku Stadbahnu
Výškový rozdiel medzi nástupišťom Stadtbahnu a nástupišťom električiek
Interiér električky M8C
Interiér električky M8C aj so stolíkom
Skladacie schodíky v električke M8C
Skladacie schodíky v električke M8C
Súpravy M8C (na fotke #551+541) sú postupne nahrádzané vozidlami Vamos
#549, linka 3, Nordpark
#547, linka 3, Nordpark
Končiaci spoj ukončil premávku s cestujúcimi v centre mesta
Terminál Babenhausen-Süd
Výstupište v termináli Babenhausen-Süd
Vstup do konečnej Babenhausen-Süd vedie po krátkom jednokoľajnom úseku
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie