imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
8 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Austrália a Oceánia
›
Austrália
› Sydney
Monorail s reklamou Fuji
Typ Mercedes-Benz O 405 NH s čelom Citara sa vyrábal iba pre Austráliu
Mercedes-Benz O 405 NH #1189 a Volvo B12BLEA Artic #1714
Mercedes-Benz O 405 NH #1182 z roku 2000
Scania L113CRL / Ansair Orana #3844 z roku 1998
Phoenix Orana je nástupcom vozidiel Ansair Orana po tom, čo pôvodný výrobca skončil
Monorail prichádza do zastávky Darling Park
Monorail odchádza zo zastávky World Square
Monorail križuje George Street
Light Rail v zastávke Capitol Square
Vozidlá Variotram pre Light Rail dodal Adtranz. Navrhnuté boli v Nemecku
Monorail na Paddy's Markets
Vozidlo Adtranz Variotram má podlahu vo výške 300 mm od koľajnice
Električky Variotram dokážu jazdiť aj spriahnuté v trojvozňových súpravách, čím sa obsaditeľnosť vlaku môže vyšplhať až na 600 cestujúcich
Každý vozeň Variotram stál 25 mil. austrálskych dolárov
Monorail na Pitt Street
Električky Variotram využívajú napätie 750 V jednosmerného prúdu
Vlak prímestskej železnice v Circular Quay
Monorail na Pyrmont Bridge
Električky Variotram v Sydney jazdia od roku 1997
Monorail v Sydney bola 3,6 km dlhá jednosmerná okružná dráha, ktorá spájala viaceré atrakcie a významné miesta v centre mesta
Sydneyský monorail mal celkovo 8 staníc
Stanica monorailu v blízkosti električkovej trate
Monorail v Sydney fungoval v rokoch 1988 až 2013
Stanice monorailu a električky pri výstavisku
Monorail mal šesť 32,12 metra dlhých a 2,06 metra širokých švajčiarskych jednotiek Von Roll III ovládaných vodičom
Depo monorailu po ukončení prevádzky nad údržbovým zázemím prvej novodobej električkovej linky v Sydney
Likvidácia stanice monorailu Paddy's Markets
Električková linka L1 (oficiálne "ľahká železnica") vznikla v prevažnej miere na miestach bývalých železničných tratí
Bývalá električková vozovňa známa fotkami odstavených posprejovaných električiek sa zmenila na nákupné centrum Tramsheds
Bývalá električková vozovňa Rozelle upravená na nákupné centrum
Posledná električka, ktorá jazdila v Sydney pred ukončením prevádzky starých električiek v roku 1961
Kovové pásy pred vozovňou majú pripomínať koľajnice, ktoré kedysi ústili do depa
V decembri 2019 bola otvorená druhá novodobá električková linka v Sydney
Navigácia pre cestujúcich šetrne pripevnená o mramorový pilier
#2206, 2206-ST, linka 333, Young St
Konečná autobusov pri stanici prímestských vlakov, električiek a prístave lodí verejnej dopravy
#4838, M/O-4838, linka 373, Alfred St, Circular Quay
Interiér električky Alstom Citadis 305
Trasa električkových liniek L2 a L3
Vnútorný informačný displej v električke Alstom Citadis 305
Interiér električky Alstom Citadis 305
Interiér električky Alstom Citadis 305
Pokyny pre cestujúcich v električke Alstom Citadis 305
Nové električkové linky L2 a L3 premávajú v súpravách, pričom celková dĺžka vlakov je 67 metrov
Zatiaľ čo prvá novodobá električková linka sa v Sydney teší úspechu, s linkou L2 je to inak
Displeje s odchodmi jednotlivých vlakových liniek
Vnútorný displej v električke so zoznamom najbližších zastávok
Konečná električiek linky L2 Randwick
Konečná električiek linky L2 Randwick
Upozornenie pre chodcov na električku a vodičov električiek na chodcov
#1570, M/O-1570, Elizabeth St
Šesť z nových električiek Alstom Citadis 305 bolo vyrobených vo Francúzsku, zvyšných 54 v Španielsku
Budova centrálnej stanice
#2195, 2195-ST, linka M10, Eddy Ave
Vyhradené jazdné pruhy pre MHD je možné nájsť na mnohých uliciach v Sydney
24-ročný autobus Scania L113CRL / Ansair Orana
#3096, 3096-ST, linka 309, Eddy Ave
Električky Alstom Citadis 305 pre Sydney sú dlhé 33 m a široké 2,65 m
#4925, M/O-4925, linka 311, Eddy Ave
Električková linka L1 v roku 1997 znovu oživila bývalé električkové obratisko na poschodí Centrálnej stanice
Budova centrálnej stanice
Rampa ku konečnej na Centrálnej stanici
Koľajová doprava pri Centrálnej stanici premáva na viacerých úrovniach
Električka pod prímestským vlakom
Honosná budova Centrálnej stanice
Dĺžka tratí liniek L2 a L3 je spolu 12 km, rozchod 1435 mm a napájanie 750 V DC
33-metrové električky CAF Urbos 3 sú prevádzkované samostatne
Súprava električiek pred luxusným nákupným centrom Queen Victoria Building
Električky liniek L2 a L3 využívajú v časti centra napájanie zospodu vyvinuté firmou Alstom
Súprava električiek pred radnicou
Súprava 010+009 na ulici pôvodne s rušnou cestnou dopravou
Zastávka električiek v pešej zóne
Centrum mesta bez trakčného vedenia verzus kritizované vysoké investičné náklady
Výhybka na trati s pozemným napájaním Alstom
Všetkých 60 električiek Alstom Citadis 305 je prevádzkovaných vo dvojiciach dĺžky 67 metrov
Kombinácia autobusov Mercedes-Benz O 405 a Citaro na austrálsky spôsob
#2300, 2300-ST, linka 304, Elizabeth St
Vstup do historickej podzemnej stanice prímestskej železnice St James Station
#2533, 2533-ST, Elizabeth St
Zástup autobusov v buspruhu v popredí s vozidlami poháňanými CNG
19-ročné Citaro na podvozku MB O 405 NH
Rozsvietené pásy na čele električky Alstom Citadis 305
Električková trať oddelená od cesty pozdĺžnymi prahmi
Prístav pre mestské lode Barangaroo Wharf
Prístav pre mestské lode Barangaroo Wharf
Interiér vozňa EDi Rail Millennium prímestského vlaku
Prímestská jednotka Downer Rail / Hitachi Waratah v jednej z podzemných staníc v centre Sydney
Informačný displej s najbližšími odchodmi vlakov a ich zastávkami
Prímestská jednotka Downer Rail / Hitachi Waratah
Historická stanica Stanmore slúži prímestskej železnici
Medzimestská jednotka UGL Rail OSCAR
Prímestská jednotka Downer Rail / Hitachi Waratah
Posledná z prvej série prímestských jednotiek Downer Rail / Hitachi Waratah slúžiaciach v sydneyskej aglomerácii
Interiér prímestskej jednotky Downer Rail / Hitachi Waratah
Interiér prímestskej jednotky Downer Rail / Hitachi Waratah
Lodné linky mestskej dopravy sa stretávajú v prístave Circular Quay
Prímestská jednotka EDI Rail Millenium vchádza do stanice Circular Quay umiestnenej na estakáde
Lode patria do verejnej dopravy v Sydney, cestovné je však približne dvakrát vyššie než v iných druhoch verejnej dopravy
Svetoznáma budova opery stojí na mieste bývalej električkovej vozovne Fort Macquarie
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie