imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Polojasno
3 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
Alstom
› Alstom Citadis Dualis
Alstom Citadis Dualis na konečnej Épinay-sur-Seine novej tram-trainovej trate T11 na predmestí Paríža
Tram-trainová expresná linka T12 začala fungovanie na sklonku 2023
30 nosorožcov na skateboarde, to je jedna električka
Interiér tram-trainu Citadis Dualis so šírkou vozidla 2,65 m
Na železničných tratiach je na prekonanie medzery medzi vozidlom a nástupišťom potrebná výsuvná plošina
Súprava dvoch 42-metrových vlakoelektričiek
Tram-trainy boli pre súčasnú trasu T12 zvolené ako lacnejšia alternatívna k pôvodne plánovanej prímestskej železnici
Spoločné nástupište pre tram-trainy a vlaky
Linka T11 bola otvorená v roku 2017 ako v poradí druhá tram-trainová linka v širšom okolí Paríža
Výsuvná plošina pri dverách vlakoelektričky
Interiér 2,65 širokého tram-trainu
Koniec trate T11 pred jej plánovaným predĺžením, ktorého výstavba sa v čase fotografovania ešte nezačala a jeho otvorenie sa očakáva v roku 2033
Tram-trainové linky sa v Paríži označujú aj ako expresné električkové linky
Tram-train prichádza od bývalej železničnej stanice Saint-Cyr-Grande-Ceinture, ktorá bola zatvorená v roku 2008
Z celkovej dĺžky 18,8 km (2025) tram-train využíva 14,5 km pôvodnej železničnej trate
Väčšina trate T13 je železničného charakteru s napájaním 25 kV AC 50 Hz
Konečná Saint-Cyr sa nachádza pod železničnou zastávkou
Linka T13 bola sprevádzkovaná v polovici roka 2022
Interiér tram-trainu Alstom Citadis Dualis
Interiér tram-trainu Alstom Citadis Dualis
Tram-train T13 končí nad železničnou stanicou neďaleko zámku
Maximálna premávková rýchlosť na linke T13 je 100 km/h
Linka T13 vznikla na báze neúspešnej okružnej železnice, ktorej infraštruktúru z väčšej časti aj prevzala, no nie v tomto mieste
Priecestie s tram-trainom s blikajúcimi symbolmi a nápismi STOP
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie