imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
-3 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
ČKD Tatra (ex Českomoravská-Kolben-Daněk)
›
ČKD Tatra K2
› ČKD Tatra K2YU
#1126, Brněnská ul., obratisko Modřice, smyčka
#1126, Brněnská ul., obratisko Modřice, smyčka
#1126, Obřanská ul., obratisko Babická
#1126 prechádza v protismere cez Maloměřický most
#1126, Ostravská ulice
#1126, Kotlanova ul., zastávka Líšeň / Kotlanova
#1126, Kotlanova ul., obratisko Líšeň / Kotlanova
#1031, 1126, linka 9, Nejedlého ul., obratisko Lesná / Čertova rokle
#1126, Divadelní ulice
Električky K2 v už neexistujúcom obratisku Královo Pole, střelnice
#1126, Obratisko Stránská skála
#1126, Obratisko Mendlovo náměstí
K2YU #248 pri hoteli Holliday Inn
Umiestnenie pantografu na zadnom dieli K2YU #202 bolo požiadavkou tamojšieho dopravného podniku
K2YU #237
K2YU #202 so zberačom vzadu
Uviazol aj snežný pluh
K2YU s cencúľmi
K2YU pod perinou
K2YU medzi závejmi
Prístup k zastávke je len po trati
K2YU #255 pri mešite
K2YU #237 pred Katedrálou Srdca Ježišovho
K2YU #289 pri Katedrále Srdca Ježišovho
K2YU #228 prechádza jednou z dvoch hlavných jednosmerných ulíc okolo centra
K2YU #228 pri Centrálnej banke Bosny a Hercegoviny
K2YU #263 pred mešitou Alipašina
K2YU #266
Interiér štandardnej sarajevskej električky K2YU
K2YU #238 pred Sarajevskou univerzitou
Kabína vodiča v #263 je rovnaká ako vo väčšine električiek tohto typu v Sarajeve
K2YU #263 s celočervenými sedadlami a hrdzavými schodíkmi
Otvorená kabína vodiča v K2YU #228
K2YU #228 na nábreží
Posledná originálna K2YU dodaná do Sarajeva (1983) vedľa vyhorenej Národnej knižnice
K2YU #212 blokovaná taxíkom
Odhrnutá električková radiála
Interiér K2YU #215 z roku 1975
Označovač v električke
K2YU #215 odchádza zo železničnej stanice
K2YU #286 pod najvyšším mrakodrapom na Balkáne
K2YU #263 v spoločnosti MAN SL222 #806
Deravé schody na "kačici"
K2YU #266 na najdlhšej linke siete
K2YU #215
K2YU #289 v sarajevskom nátere
K2YU #217 s reklamou na Turecko
K2YU #271
K2YU #212 za kopou odhrnutého snehu po snehovej kalamite
Pohľad do vozovne na odstavené električky Satra II a K2YU
K2YU #238
K2YU #248 vyčkáva na ohradenom nástupišti, kam je možné vstúpiť jedine cez turniket
Električky na radiále jazdia vo veľmi krátkych intervaloch a napriek tomu plné
K2YU #248
Stretnutie električiek z prvej a poslednej série K2 dodaných do Sarajeva
K2YU #207 smeruje do vozovne
K2YU #202 z roku 1973
K2YU #207 čaká na výjazd na linku
Napriek rôznorodosti typov električiek v uliciach stále dominujú vozidlá K2YU
K2YU #240
K2YU #244
K2YU #209 smeruje do vozovne
K2YU na zastávke v jazdnom pruhu
K2YU na nábreží
K2YU na mieste, kde v roku 1914 Gavrilo Princip zavraždil následníka rakúsko-uhorského trónu Františka Ferdinanda d'Este
K2YU pred knižnicou, ktorú v roku 1992 vypálili srbskí nacionalisti
K2YU pri Baščaršii
Hustá premávka električiek v náhodných intervaloch
K2YU prechádza z okraja ulice do stredového pásu
Lohner E ide v ústrety električke K2YU
Celožltý náter K2YU, do ktorého sa striekali vozidlá v roku 2014
K2YU čaká na signál voľno, preferované sú autá
K2YU prechádza na vozovku
K2YU čaká na voľno
K2YU pod novým nákupným centrom
Neoplan N 4421 obchádza električku K2YU stojacu na zastávke
Električky sa často zhlukujú, pretože jazdia po okružných trasách na linkách s rôznymi dĺžkami trás a v hustom intervale
Interiér električky K2YU
K2YU s celovozidlovou reklamou
Žltá K2YU na jednej zo šiestich liniek v malej električkovej sieti s piatimi obratiskami
Električky v Sarajeve jazdia v rôznych farebných schémach, základnou je žltá a žlto-modrá
Pohľad na provizórnu zastávku MHD aj s provizórnym nadchodom počas výstavby mosta obďaleč
K2YU na provizórnej zastávke
K2YU na výstupišti v Ilidži
Na jednokoľajnom obratisku končia tri električkové linky, čo má za následok aj to, že sa električky niekedy nezmestia ani na výstupište a cestujúcich nechávajú vystupovať v kruhovej križovatke
Oddelené nástupištia pre jednotlivé linky
K2YU na jednokoľajnom obratisku
ČKD Tatra K2YU pred sarajevskou radnicou
Pars Nova Satra II a ČKD Tatra K2YU na zarastenej trati
K2YU s reklamou na miestny autobazár
K2YU pred Sarajevskými dvojičkami
Posledná K2YU s "vlnitým" bočným obložením a zároveň je jedinou bez reklamy
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie