imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
3 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Španielsko
›
Baleáry (Illes Balears)
› Mallorca (Malorka)
Vlak Ferrocarril de Sóller čaká na svojich cestujúcich v stanici Palma
Pokladne v stanici Palma
Míňanie vlakov v stanici Palma
Vlaky Ferrocarril de Sóller sa stretli v stanici Palma
#2, Mirador des Pujol d’En Banya
#2, Mirador des Pujol d’En Banya
Zberač lokomotívy #2
Pripájanie vozňa k lokomotíve
#2, linka 2, Sóller
Súprava električiek do Port de Sóller čaká na cestujúcich z vlaku na druhej strane stanice Sóller
Motorový vozeň #2 uprostred depa
Pracovisko vodiča električky Sóller - Port de Sóller
Električková súprava v konečnej stanici La Payesa situovanej na promenáde pri prístave v Port de Sóller
Električková súprava v konečnej stanici La Payesa situovanej na promenáde pri prístave v Port de Sóller
Električková súprava v konečnej stanici La Payesa situovanej na promenáde pri prístave v Port de Sóller
Míňanie sa električiek vo výhybni Ca n’Aí
Míňanie sa električiek vo výhybni Ca n’Aí
Električková súprava z Port de Sóller dorazila k stanici Sóller
#21, linka Tranvía de Sóller, Sollér, Plaça de sa Constitució
#4, linka Ferrocarril de Sóller, Palma, Carrer Eusebi Estada
Obe generácie jednotiek radov 81 a 91 dokážu na jazdiť rýchlosťou 100 km/h
Jednotky metra odstavené v koncovej stanici v Palme
#13013, 1333 LLB, linka 105, Palma, Estació Intermodal
#3146, 8199 LKS, Palma, Estació Intermodal
Minibus Iveco Daily karosovaný španielskou firmou Ferqui
#2282 LMX, 3119, Palma, Estació Intermodal
Zarážky určujúce hranicu predných kolies v mieste zastavenia
#0598 LKK, 3033, Palma, Estació Intermodal
Vycerený žralok láka cestujúcich do autobusu
#2270 MFM, 732, Palma, Pl. d'Espanya, Estació Intermodal
#5569 LJL, 761, linka 3, Palma, Plaça de Weyler
Konečná autobusovej linky 25 pri bazilike de Santa María de Mallorca
Východisková stanica elektrickej železnice do Solléru
Bývalú povrchovú železničnú stanicu, ktorú v roku 2007 nahradila podpovrchová, pripomínajú staničné budovy a koľaje
Vlak historickej elektrickej železnice
Letisková linka A1 do Palmy pod palmami
Presun medzi letiskovým terminálom a parkoviskami zabezpečuje Otokar Vectio
#1560 MFM, 742, Aeroport de Palma de Mallorca, PMI, Aeroport - Arribades
Prímestské autobusy sú vybavené batožinovým priestorom, ktorého otváranie riadi vodič z kabíny
Dopyt cestujúcich si vyžaduje vypravovanie kĺbových autobusov aj na regionálne linky
Koniec trate metra pri univerzite
Jednotky radu CAF UT-71.00 boli dodané v roku 2006 a otvárali prevádzku na linke metra M1 v nasledujúcom roku
Historický vlak smeruje do hôr
Metro M1 zdieľa v centre mesta trať s regionálnymi vlakmi, potom sa odkláňa a vedie po dedikovanej trati k univerzite (na fotografii)
Elektrická železnica v Palme premáva po uliciach a nerušenú jazdu zabezpečuje signalizácia s plnou preferenciou vlakov
Skromný priechod pre chodcov cez trať pre historické vlaky v Palme
Križovanie vlakov v jednosmernej zastávke Mirador des Pujol d’en Banya
Depo elektrickej železnice v Sólleri
Električky používajú rovnaký rozchod ako elektrická železnica z Palmy (914 mm) a ich prevádzka sa začala v roku 1913 rok po otvorení železničnej trate
Otvorený električkový vlečný vozeň
Väčšina stanice Sóller je umiestnená v oblúku
Popularita historických vlakov aj električiek je obrovská, aj mimo hlavnej sezóny vozidlá obliehajú davy turistov, ktorí sa chcú odviezť
Električková trať za Sóllerom vedie medzi záhradami, ktoré boli v čase fotografovania plné pomarančov a citrónov
Električkové priecestia sú vybavené signalizáciou, ktorá je štandardne v režme blikajúcej oranžovej a počas prejazdu električky svieti červené svetlo
Zastávkový označník so všeobecným cestovným poriadkom vlakov a električiek
Zastávky električiek sú umiestnené pri križovatkách s ulicami
Do turistického Sólleru sa dá dostať okrem historickej železnice a električky aj autobusmi
Vybrané električkové spoje sú objednané turistickými operátormi a nie sú prístupné pre bežnú verejnosť
Električky jazdia priamo nad plážou v zálive
Vlak tvorený električkami #22 a 21 a vlečnými vozňami pri pláži
Cestujúci v najvyťaženejších časoch berú električky útokom
Vyťaženie historických električiek je veľké
#3700 MHV, 652, linka 10, Palma, Carrer d'Eusebi Estada, Eusebi Estada - Coliseu
Elektrobus so záchodovými misami
Kĺbový autobus na regionálnej linke v historickom meste Alcúdia
Interiér autobusu Castrosua New City 18LF GNC
Interiér autobusu Castrosua New City 18LF GNC
Niektoré časti Mallorcy sú obsluhované mestskými autobusmi
Znížený nástup do autobusu
Do niektorých regionálnych autobusov je problém sa dostať
Zastávka autobusu pod horami týčiacimi sa do výšky viac ako 900 metrov
Brány pri vstupe do stanice regionálnej železnice
Koniec železnice v meste Sa Pobla
Interiér jednotky CAF radu UT-81.00
Otočné zrkadlo na jednotke radu 81.00
Historické staničné budovy zostali zachované, v tomto prípade aj s hodinami zobrazujúcimi 24-hodinový čas
K historickej staničnej budove bol dostavaný prístrešok
Jednotka z linky T1 odstavená počas víkendu v stanici Inca
Vectio na prepravu v rámci areálu letiska
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie