imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
8 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Taliansko
› Trieste (Terst) & Opicina
Oddelený vozeň lanovky
Električka Stanga #402 pokračuje do mesta a míňa vozeň lanovej dráhy #2
Trasa električko-lanovkovej linky 2 na tabuľke
Električka Stanga #402 odchádza do mesta
Priecestie chránia závory skôr pripomínajúce tie na platených parkoviskách
Stanica Sant' Anastasio na Via Virgilio
Pohľad lanovú dráhu v smere zo stanice Sant' Anastasio do centra mesta
Detail na lanovú dráhu
Signalizácia prejazdu lanovky / električky s dodatkovou tabuľou
Stúpanie lanovej dráhy od stanice Sant' Anastasio
Stanica lanovky Sant' Anastasio
Električko-lanovkové súpravy sa stretli vo výhybni nad stanicou Sant' Anastasio
Súprava vozňov električko-lanovky klesá popri Via Virgilio k stanici Sant' Anastasio
Súprava vozňa lanovky a električky Stanga #404 v stanici Sant' Anastasio
Súprava vozňa lanovky a električky Stanga #404 v stanici Sant' Anastasio
Vozeň lanovky
Električka Stanga #404 sa necháva ťahať vozňom lanovky do centra Terstu
Označník zastávky
Cestovné poriadky v Comic Sans
Iveco 491E.10.29 CityClass #1233
Via Mazzini s pozostatkom systému Stream - "koľajnicami"
Via Mazzini s pozostatkami systému Stream, ktoré o rok neskôr boli odstránené
Via Mazzini s pozostatkami systému Stream, ktoré o rok neskôr boli odstránené
Via Mazzini s pozostatkami systému Stream, ktoré o rok neskôr boli odstránené
Kríženie viacerých ciest a električko-lanovkovej trate pri stanici Obelisco
Kríženie viacerých ciest a električko-lanovkovej trate pri stanici Obelisco
Električka Stanga #406 odchádza z mestečka Opicina
Mercedes-Benz O 530G na linke 17-lomka
Irisbus Citelis 12M a BredaMenarini 231MU Vivacity M
Mercedes-Benz O 530N Citaro
Irisbus Citelis 12M a BredaMenarini 231MU Vivacity M pred železničnou stanicou
Irisbus 491E.10.29 CityClass EEV
Irisbus 491E.10.29 CityClass EEV
Irisbus 491E.10.29 CityClass EEV
Mercedes-Benz O 530G Citaro
Irisbus 491E.10.29 CityClass EEV pri železničnej stanici
Konečná električky do Villy Opiciny
Konečná hybridnej električky pri centre mesta
Cestovný poriadok nepremávajúcej električky
Rampini Alè U3 Euro 5
Irisbus Citelis 10.5M nahrádza električku
Rampini Alè U3 Euro 5
Rampini Alè U3 Euro 5
Oznam o výluke električiek a náhradnej doprave
Mercedes-Benz O 530K
Irisbus 491E.10.29 CityClass EEV
Irisbus Citelis 10.5M
Konečná stanica električky v Terste
Stretnutie autobusov Iveco 491E.10.29 CityClass a Mercedes-Benz O 530K
Mapka kombinovanej električkovej a lanovej dráhy so zvýraznením úseku, kde je električkový vozeň ťahaný vozíkom na lane
Návestidlá pre električku
Miesto po dočasne nepremávajúcej električke zaujali parkujúce autá
Irisbus Citelis 10.5M nahrádza električku
Električka opretá o vozík ťahaný lanom na začiatku lanovej dráhy
Náhradná doprava za hybridnú električku
Električka #406 bola vyrobená v roku 1942 firmami Officine Meccaniche Stanga (OMS) a Tecnomasio Italiano Brown Boveri (TIBB)
Výhybka, kde prechádza električka z konvenčnej trate na lanovú dráhu
Po príchode z mesta po koľaji vľavo sa električka zasunie na vedľajšiu koľaj pred vozík uchytený o lano
Stúpajúca lanová dráha pomedzi domy na okraji centra Terstu
Lanová dráha do mesta Villa Opicina, po ktorej sú ťahané konvenčné električkové vozne
Lanová dráha do mesta Villa Opicina, po ktorej sú ťahané konvenčné električkové vozne
Hybridná električka začala prevádzku v roku 1902 ako kombinácia električky a zubačky
Počas výluky električiek trať slúži ako parkovisko
Podľa dopravnej značky električkový pás, počas výluky parkovisko
Mercedes-Benz O 530 Citaro pri prístave
Mercedes-Benz O 530 Citaro pri prístave
Železničné múzeum je umiestnené v priestoroch bývalej železničnej stanice
Pravdepodobne pôvodný vozeň električky, kedysi rozvetvenej siete električkových tratí v Terste v múzeu
Irisbus Citelis 12M
Zastávkový označník a prístrešok
Cestovný poriadok
Iveco 491E.10.29 CityClass
Mercedes-Benz O 530K na výpadovke z Terstu do Slovinska
Stretnutie autobusov Mercedces-Benz vo verziách O 530K a O 530G
Mercedes-Benz O 530K búrke neunikol
Mercedes-Benz O 530G
BredaMenarinibus M231MU Vivacity
Mercedes-Benz O 530G
Iveco 491E.10.29 CityClass
Parkovanie na autobusovej zastávke
Mercedes O530K Citaro C2 z roku 2014
Autobusy Mercedes-Benz O530K Citaro pred starou burzou
Mercedes-Benz O530G Citaro
Irisbus PS09D1/3/100 Citelis 12 EEV pri zastávkovom označníku, ktorého dominujúcim prvkom je reklama
Irisbus PS09D1/3/100 Citelis 12 EEV
Irisbus PS09D1/3/100 Citelis 12 EEV na služobnej jazde
Rampini Alè U3
Autobusy Iveco 491E.10/95DA Cityclass Cursor EEV pri konečnej hybridnej električky
Kabína vodiča električky Stanga/TIBB #404 z roku 1935
Stiesnený priestor pre vodiča električky Stanga/TIBB #404 z roku 1935
Pohľad na vozík, ktorý posúva vozeň električky po lanovej dráhe
Električka sa vďaka vozíku zavesenému na lane šplhá vysoko nad Terst
Interiér električky Stanga/TIBB #404 z roku 1935
Konečná stanica električky v Opicine
Električkové depo sa nachádza hneď vedľa konečnej stanice
Autobusová zastávka nachádzajúca sa priamo na električkovej trati
Električková trať do roku 1938 pokračovala ďalej k železničnej stanici na trati do Viedne
Pohľad do útrob električkového depa v Opicine
Električková trať cez kruhovú križovatku
Vozeň Stanga/TIBB prechádza cez kruhovú križovatku
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie