imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
4 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Taliansko
› Regionálne dráhy a doprava
Capri
Costa d'Amalfi
Etna
Ferrovia Circumetnea
Ferrovia Circumvesuviana
Ferrovia Domodossola–Locarno (Centovallina, Vigezzina)
Ferrovia Gioia Tauro-Palmi-Sinopoli, Ferrovia Gioia Tauro-Cinquefrondi
Funicolare di Certaldo
Funicolare di Montecatini Terme
Funicolare di Montenero
Funicolare di Montevergine
Funicolare di Orvieto
Funicolare Rasciesa
Funivia del Faito
Gardena Ronda Express
Rittnerbahn
Pôvodná jednokoľajnicová lanová dráha na Vezuv z roku 1880
Skibus Dolomiti Superski - autobus Setra S 315 NF
Skibus Dolomiti Superski - autobus Scania OmniLine
Autobus Cacciamali TCC 635 N po uhasení menšieho požiaru
Autobus Cacciamali TCC 635 N po menšom požiari
Školské autobusy v Pompejách
Irisbus Arway schádza zo sopky Vezuv
Dopravné problémy na úzkej ceste na sopku Vezuv
Irisbus Crossway na regionálnej linke
Bernina Expres priviezol cestujúcich k talianskemu koncu Berninabahn
Vyhliadkový vozeň odstavený na talianskom konci Berninabahn
Súprava Stadler Allegra pod kostolom Santuario Madonna di Tirano
Železnica Berninabahn zapísaná v UNESCO končí v talianskom mestečku Tirano
Súprava na Berninabahn smeruje z Talianska do Švajčiarska
Autobus obchádza vlak idúci po ceste v protismere jazdy individuálnej dopravy
VDL Citea na horskom priesmyku medzi Rakúskom a Talianskom vo výške 1357 m
VDL Citea na horskom priesmyku medzi Rakúskom a Talianskom vo výške 1357 m
Zastávka pod rozkvitnutou čerešňou na taliansko-rakúskom pomedzí
Irisbus Evadys H 12M miestnej pobočky Arriva prechádza okolo zastávky v San Candido
Mercedes-Benz Citaro II LE Ü v horskom mestečku Dobbiaco / Toblach
Mercedes-Benz Sprinter City 65 ako MHD v horskom mestečku Dobbiaco / Toblach
Stadler Flirt prechádza ponad vojenský cintorín pri taliansko-rakúskej hranici
Predčasne ukončený švajčiarsky regionálny vlak v Taliansku za Simplonským tunelom
Narýchlo zorganizovaná náhradná doprava za švajčiarsky vlak v Taliansku prišla taktiež zo Švajčiarska
Náhradná doprava zo Švajčiarska pri talianskej stanici Domodossola
Minibus Irisbus/Iveco obvykle vykonáva nadväznú dopravu k vlaku
Regionálne autobusy zo Švajčiarska zachádzajú aj do Talianska
#BP 629DE, linka N03, Luino, Piazzale Guglielmo Marconi, Stazione
Autobusy BMC Probus pri jazere Maggiore
#EK 970KT, Luino, Corso XXV Aprile
#FL 305XP, linka N02, Luino, Corso XXV Aprile
MAN Lion's City na linke medzi talianskym mestom Luino a švajčiarskym Ponte Tresa
#663, 757, DC 016 YY, EP 821 RV, linka LR, 4, Prato, Prato Centrale
Elektrická jednotka Stadler FLIRT patriaca švajčiarskym železniciam
Regionálny vlak zastavuje do preplnenej zastávky Canegrate
Prímestský vlak linky S5 prichádza do zastávky Canegrate
Cestovný lístok z talianskeho Grottamare
Parný rušeň Krauss z roku 1916 slúžil najskôr v Bosne a od roku 1919 na železnici Ferrovia della Val Gardena
Úzkorozchodná železnica Ferrovia della Val Gardena s dĺžkou 31 km a rozchodom 760 mm fungovala v rokoch 1916 - 1960 a šplhala sa do alpského údolia Dolomitov
#568, GE 235 BA, linka 165, Lengstein, Longostagno
Parkovisko regionálnych autobusov patriacich železnici Circumetnea pod Etnou
Školský autobus vysoko v sicílskych horách
#5134, GD 951 LZ, Sorrento, Piazza Giovanni Battista de Curtis
Minibus Iveco Daily / Sitcar Road schádza k serpentíne k moru
Minibus Volkswagen Crafter II / Sitcar New City Tour v prístave
Midibus pri hornej stanice pozemnej lanovky
#14194, FN 889 ME, linka CC, Orvieto, Piazza Cahen
Iveco Daily 50 C 15 pri spodnej stanici pozemnej lanovej dráhy
#14197, FV 144 SN, linka 5, Orvieto, Piazza Matteotti
Karosa C 956.1074
Alstom Regio 2N #55547
Jednotky Stadler radu SRDe pre rozchod 950 mm z rokov 2022 - 2023
Motorové vozne ADe 01 - 14 boli vyrobené v roku 1957 firmami FIAT, Stanga a TIBB
Odraz motorového vozňa ADe 14 na jednotke SRDe 112.005
Na Sardínii sa nachádzalo popri normálnorozchodnej železnici aj množstvo úzkorozchodných dráh
V čase fotografovania najnovšia úzkorozchodná regionálna jednotka na Sardínii
Dve generácie motorových vozňov
Jeden z bývalých osobných vozňov úzkorozchodných železníc
Dve generácie motorových vozňov
V rokoch 2022 - 2023 bolo pre regionálnu dopravu na Sardínii dodaných 238 autobusov Iveco Crossway 12M
Niektoré úseky úzkorozchodnej siete sú obsluhované iba počas vybraných dní turistickými vlakmi
Historické osobné vozne na turistickom vlaku
Autobusy regionálneho dopravcu ARST sú označované evidenčnými číslami pozostávajúcimi z dvojčíslia roku zaradenia a pred ním z poradového čísla vozidla dodaného v danom roku
V regionálnej doprave na Sardínii sa v menšej miere vyskytujú malé autobusy Karsan Star
Priestory nevyužívaných železničných staníc sú na Sardínii často využívané ako odstavné plochy pre regionálne autobusy
Koniec jednej z vetiev úzkorozchodných železníc
Zastávky regionálnych autobusov často nemajú vyvýšené nástupištia
Crossway v mestečku Orgosolo známom maľbami murals
Pozostatky úzkorozchodnej trate do prístavu
Železničná stanica Arbatax a pred ňou hrdzavejúci železničný most
Trať na železničnom moste už doslúžila a bola skrátená
Turistický vlak sa chystá na šplhanie do hôr
Sardínske turistické vlaky jazdiace na predtým bežne používaných tratiach sa nazývajú Trenino Verde (Zelený vlak), aj keď napríklad v tomto prípade je jeho náter modro-sivý
Všetky priecestia na trasách turistických vlakov sú zabezpečené
Odstavné plochy autobusov v rámci železničnej stanice
Autobus regionálneho dopravcu po skončení rannej špičky
V roku 2023 pribudlo na Sardínii množstvo 11-metrových autobusov Irizar i4
Autobus prechádza krokom tesne nad povrchom železničného priecestia
#12423, GJ 647 CD, Lanusei, Lanusèi, Piazza Marcia
Premávka verejnej dopravy na Sardínii značne závisí od vyučovania na školách, keďže linky sú využívané najmä školákmi
Irizar i4 prechádza cez mesto duchov Gairo, ktoré bolo postupne opustené v rokoch 1951 - 1969
Irizar i4 prechádza cez mesto duchov Gairo, ktoré bolo postupne opustené v rokoch 1951 - 1969, pričom časť obyvateľov si vybudovala nové rovnomenné mesto 2 km vyššie
Osobný motorový vozeň Breda / ABB z roku 1995 a za ním lokomotíva z rokov 1959 - 1960
Lokomotíva Breda / TIBB z roku 1959 - 1960 pri točni
Odstavené dieselové vozne FIAT / Stanga / TIBB z roku 1957
Odstavené dieselové vozne FIAT / Stanga / TIBB z roku 1957
Odstavené dieselové vozne FIAT / Stanga / TIBB z roku 1957
Na Námestí dvoch staníc sa nachádzajú tri stanice
Nástupištia na autobusovej stanici
Vestibul autobusovej stanice v 10-tisícovom meste Macomer
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie