imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Polojasno
2 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
› Montreux - Vevey - Riviera
Trolejbus Berna / ACMV / SAAS so smajlíkom
Trolejbusové vlaky Berna / ACMV / SAAS + Rochat / Moser premávali od roku 1966
Trolejbusy boli náhradou za električky, ktoré po švajčiarskej riviére premávali v rokoch 1888 - 1958
Trolejbusy Berna / ACMV / SAAS slúžili na trolejbusovej trati na švajčiarskej riviére neuveriteľných 38 rokov
Trolejbusové depo s jedným z 18 trolejbusov, ktoré začínali premávku na pobrežnej trolejbusovej trati
Dva nátery prvogeneračných trolejbusov
Trolejbusové vlaky boli nahradené až kĺbovými trolejbusmi Van Hool AG300T
Po prvých 8 - 9 rokoch prevádzky trolejbusov bolo v roku 1966 zakúpených 6 vlečných vozidiel Rochat / Moser, ktoré pomohli navýšiť kapacitu
Trolejbus Berna z roku 1957 #14 po 36 rokoch prevádzky
Vozidlá Van Hool AG300T nahradili po takmer 4 desaťročiach prvú generáciu trolejbusov
Zástupca druhej generácie trolejbusov v depe
Jeden z nových trolejbusov Van Hool AG300T po zaradení do premávky
Trolejbusy Van Hool AG300T boli nahradené v rokoch 2019 - 2020 treťou generáciou trolejbusov, opäť značky Van Hool
Van Hool AG 300 T #7
Konečná linky 1 pri spodnej stanici lanovky vo Vevey
Van Hool AG 300 T #5
#4, Verkehrshaus der Schweiz, Musée Suisse des Transports, Museo Svizzero dei Trasporti
#4, Verkehrshaus der Schweiz, Musée Suisse des Transports, Museo Svizzero dei Trasporti
Poschodová električka
Vozeň ozubnicovej železnice z Montreux na 2041-metrov vysoký štít Rochers de Naye
Zubačka typu SLM/BBC Bhe 2/4 #204 z roku 1939
Železnica MOB zabezpečuje aj mestskú dopravu v Montreux a okolí aj jednotkami Stadler GTW 2/6
Odstavený vozeň #201 ozubnicovej dráhy typu SLM/BBC Bhe 2/4 z roku 1939
Van Hool newA300NL #81 pri železničnej stanici
Van Hool newA300 #81
Vývesky na zastávke spolu so schémou liniek a rozdelením územia na zóny
Schéma nových liniek 5 a 6 na "Švajčiarskej rivére"
Van Hool A 308L #32 na vetve linky 1 zachádzajúcej ku železničnej stanici
Van Hool A 308L #32 na "vystĺpikovanej" ulici
Trolejbus Van Hool AG 300T #16
Van Hool A 308L na zrýchlenej linke 1
Schéma siete liniek po ich prečíslovaní
Čítačka čipových kariet v trolejbuse
Interiér trolejbusu Van Hool AG 300 T
Van Hool AG 300 T na pôvodnej linke 1 prečíslovanej na 201
Spodná stanica lanovky z Vevey na Mont-Pèlerin
Pozemná lanovka bola postavená v rokoch 1899 - 1900 a má rozchod 1000 mm
Vzhľadom na maximálne 54-% stúpanie trate sú v spodnej stanici vozne značne nahnuté
Interiér vozňa lanovky na Mont-Pèlerin
Lanovka sa šplhá do vinohradov nad Švajčiarskou riviérou
Spodná stanica lanovky na Mont-Pèlerin
Mostík ponad lanovku z vinohradu do vinohradu
Lanovka prešla v roku 2009 modernizáciou
Trať na dĺžke 1584 m prekonáva výškový rozdiel 414 m
Chemin de fer funiculaire Vevey - Chardonne - Mont Pèlerin
Pohľad na trať z miesta najväčšieho stúpania
Horná stanica lanovky
Lanovka je plne automatizovaná a vo vozni je potrebné stlačiť tlačidlo s požadovanou stanicou
Van Hool AG 300 T pred dolnou stanicou lanovky na Mont Pèlerin
Van Hool newA308L #36
Trolejbusové depo
Vývesky na konečnej regionálnej trolejbusovej trate vo Villeneuve
Van Hool AG 300 T #5 na konečnej vo Villeneuve
Van Hool AG 300 T #5
Van Hool AG 300 T #6 na konečnej
Trolejbusy Van Hool AG 300 T boli dodané v rokoch 1994 - 1996 a predpokladá sa ich životnosť do roku 2020
Van Hool AG 300 T #17 odbočuje na konečnú
Posledný z trolejbusov Van Hool AG 300 T
Van Hool AG 300 T sa blíži k zámku Chillon
SLM/Siemens Bhe 4/8 z roku 1983
Vozeň SLM/BBC Bhe 2/4 #204 bol vyrobený v roku 1939
V čase fotografovania najnovší vozeň MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 #305 z roku 2010
Príprava zubačky s vozíkmi pre lyže a sánky na odchod
Spriahnutie vozidiel
Pracovisko strojvodcu vo vozni MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 #305
Van Hool AG300T #8
Van Hool AG300T #17
Van-Hool A308 #30
Zastávkový prístrešok
Vozne SLM/BBC Bhe 2/4 odstavené na mieste pôvodnej konečnej, odkiaľ sa dalo nadol dopraviť len lanovkou
Vozeň lanovky vyrobený firmou Carrosserie Gangloff
Zubačka smeruje k jazeru
SLM/BBC Bhe 2/4 s prídavnou batériou
SLM/BBC Bhe 2/4 z roku 1939
Vozne SLM/BBC Bhe 2/4 z rokov 1939 a 1949
Staršie vozne sú označené názvom vrcholovej stanice
Pamätník postevený pri príležitosti 100. výročia ozubnicovej dráhy (1892 - 1992)
Opotrebované ozubené koleso vozňa slúži ako pamätník
Prevádzka lanovky je od roku 2009 plne automatizovaná
Interiér vozňa od Carrosserie Gangloff
Samoobslužná prevádzka na lanovke - cesta bez cestovného lístka vyjde draho
Asymetrická výhybňa na trati s rozchodom 1000 mm
Sklonové pomery trate sú náročné
Nenápadná stanica Territet
Pôvodné vozidlo najstaršej pozemnej lanovky vo Švajčiarsku
Starý a nový vozeň lanovky v stanici Territet
Vstup do stanice Territet
Vozový park pozostával výlučne z trolejbusov Van Hool AG 300 T
Pôvodný vozeň SWP/SAAS/BBC BDeh2/4 #72 z roku 1970 prestavaný na vozeň Beh2/4 s rovnakým číslom v roku 2002
Elektrická motorová jednotka Stadler/ACMV/Adtranz/SLM Be2/6 #7003 bola prvou, ktorá dostala zlato-bielu schému Golden Pass
Odstavená elektrická motorová jednotka Stadler/ACMV/Adtranz/SLM Be2/6
SWP/SAAS/BBC BDeh2/4 z roku 1970
Súprava modernizovaných vozňov vchádza do prestupnej stanice Blonay
Van Hool newA308L a v pozadí maľba na dome pripomínajúca prvé roky neďalekej elektrickej železnice
Prestup medzi adhéznym vlakom a vlakom premávajúcim na ozubnicovej časti trate
Električka SLM/MFO/SIG HGe2/2 z roku 1911 slúži od počiatku prevádzkovania trate na Les Pléiades, teda v čase fotografovania už takmer 104 rokov
Pracovné vozidlo SWS/CEV/Boschung Xrot #91 bolo postavené v roku 1966 na podvozku staršieho vozňa z roku 1910
Van Hool AG300T pred železničnou stanicou vo Vevey
Van Hool newA300 s upravenou farebnou schémou
Van Hool AG300T
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie