Čo symbolizuje nové logo popradskej MHD?

Mesto sa snaží o lepšiu propagáciu svojej mestskej hromadnej dopravy.

V súvislosti s nedávnymi veľkými zmenami v popradskej mestskej hromadnej doprave bolo predstavené aj jej nové logo. Okrem jeho použitia v informačných materiáloch, bolo v uplynulých dňoch nové logo umiestnené aj na najnovších autobusoch Mercedes-Benz Citaro, ktoré ponúkajú cestujúcim najvyšší komfort cestovania v Poprade.

Nové logo má podľa samosprávy mesta symbolizovať moderný a otvorený prístup mesta k cestujúcim a nový trend v mestskej mobilite smerujúci k udržateľnej a ekologickej doprave. Pri tvorbe loga sa mesto inšpirovalo odporúčaniami medzinárodnej asociácie verejnej dopravy UITP a prozákazníckou formou komunikácie niektorých rakúskych dopravných systémov (Viedeň, Salzburg).

Logo je charakteristické ôsmymi farebnými pruhmi a sloganom "365CITY  POPRÁD cestujem". Počet pruhov označuje aktuálny počet liniek MHD a ich farby korešpondujú s farebným označením jednotlivých liniek. Číslo 365 symbolizuje celoročnú prevádzku popradskej MHD, anglický výraz City má priblížiť MHD aj zahraničným návštevníkom a slovné spojenie "POPRÁD cestujem" má symbolizovať spokojnosť cestujúcich s modernými službami MHD.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #4:
Vyzerá to tak...
http://gph.is/YzSQ9B
Ked tak pozeram na tie fotky, tak nove logo zaroven znamena asi aj koniec evidencnych cisiel.
Prosím, kto je autorom novej vizuálnej identity?
Akože iniciatíva sa cení, ale... Po vizuálnej stránke je to hrôza, použité fonty sa vôbec nehodia a vzájomne pôsobia nesúrodo, úplne sa vytráca význam toho loga. (Priblížiť MHD aj zahraničným návštevníkom? Seriously?)

Keď už mesto veľmi chcelo, malo pripraviť kompletne novú identitu MHD vrátane chytľavého názvu systému a vlastného webu a nie prísť s niečím absolútne generickým ako "365" (pričom dané čísla ani nekorepšondujú s farebnými pruhmi). Neviem kto má toto na svedomí, no odobrník na marketing alebo dizajn to určite nebol.

edit: A skôr než MHD nejak vyčleňovať by malo byť samozrejme cieľom propagovať ju ako (budúcu) súčasť IDS Východ.