VozidláAutobusyKarosa B 961 › #344

Evidenčné číslo:344
Typ: Karosa B 961.1970
Výrobca: Karosa, Vysoké Mýto
VIN: TMKK119702M000389
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): PO-580BE
Rok výroby: 2002
Sprevádzkovanie: 15.11.2002
Odstavenie z premávky: december 2021
Vyradenie: 27.1.2022
Likvidácia: júl 2022
Reklamy: Coca Cola (busboard) (11/2007 - 1/2008)

Exim Alarm (busboard) (2016)

10 rokov ZOC MAX (busboard) (2018)

KB Centrum (busboard) (2019)

River tonic (podokenné nálepky) (od 6/2020)

Autoškola Delňa (busboard) (od 11/2020)
Informačný systém: R&G ETLZ-216084
R&G ETLZ-216084
R&G ETLZ-216028
Iné údaje: Dlhodobé odstavenie: 20.02.2018 - 10.05.2019
Posledné záznamy o vypravení:
16.12.2021 36
33
45
34
18
15.12.2021 38
28
39
34
14
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mikel68 #15:
Áno.
Reakcia na: Jakub335 #13:
Myslel som všeobecne
Ak myslis konkretne 15 TrM tak tie boli vyradene v lete 2019 a posledne 15 Tr boli vyradene tusim v 2017
Reakcia na: Jur@j #9:
Aspoň niečo bolo, teraz neni nič. Teda mohli by sme sa baviť že sú ale niekto ich má na záhrade. No to sa podľa mňa nepočíta
Reakcia na: Jur@j #9:
A #78 a posledne 15Tr kedy asi boli vyradené?
Reakcia na: Jur@j #9:
To je rovnaké, ako ospevovanie toho komunistického riaditeľa vo Vraňarovciach.
Reakcia na: Misho #8:
Ten "predošlý riaditeľ" tu bol 27 rokov. Koľko historických vozidiel sa za tie tri desaťročia uchovali? Ešte aj 9 Tr #28 bola v roku 2002 zošrotovaná. Najprv treba rozmýšľať, až potom písať.
Reakcia na: T6A5.3 #1:
Podľa mňa keby sme mali ešte toho predošlého riaditeľa tak by sme tu mali aj #78 #319 a ďalšie. Bohužiaľ nový riaditeľ chce ísť len moderne a je to vidno.. 😐
Reakcia na: Pe Ha #5:
Rozpadla sa zo dňa na deň, podobne ako 345, či 350. Vozovňa je plná vrakov a treba miesto pre nové vozidlá. Keďže oprava by bola totálne nezmyselná, nie je dôvod ju tam zbytočne držať niekoľko mesiacov. Takže sa trvalo vyradila z evidencie spolu s ostatnými, čo boli doteraz len dočasne odhlásené. Ostatným B961 by som tiež dával životnosť len do najbližšej prvej alebo druhej TK...
Reakcia na: Pe Ha #5:
To prekvapilo aj mňa. Ešte ani nebola dva týždne nepojazdná, a už je hneď vyradená. Tak boli vyraďované aj Škody 15TrM.
Som prekvapený, že vyradili aj 346. Pokiaľ viem, o tej nebola reč. Tým skôr ma to prekvapilo, že ju vyradili len dva týždne od poslednej zmeny, zatiaľ čo iné busy vyradzovali 3 roky.
Reakcia na: Jur@j #3:
Podľa mňa je na mieste otázka, či tento typ prvenstiev nemá pokrývať profesionálne múzejníctvo. Ale tak vieme, aké sú reálne možnosti...
Reakcia na: T6A5.3 #1:
Podnik mal v prvom rade zachovať 333, ktorá je prvým nízkopodlažným autobusom v SR a technickým unikátom. A nie tento zhnitý vrak s polozadretou prevodovkou vybranou z inej, už zošrotovanej, B961...
Súhlasím ale osobne dávam väčšiu šancu že ju niekto odkúpi akokeby z nej podnik mal spraviť historičák. Ak by aj tak sa z nej možno stane druhá 311, nebodaj dokonca 78
Nechajte #344 ako historickú... Je to posledná pojazdná pôvodná Karosa tu v Prešove, a takisto posledná svojho druhu na Slovensku. Viem, že nemusí byť v najlepšom stave, ale Prešov nemá ani jedno jediné historické vozidlo. Bolo by dobré, keby sa aspoň jedno staršie vozidlo zachovalo.