Reakcia na: Pe Ha #24598:
Vdaka za navrhy. Co sa L10 tyka, napad sa mi paci a poznacim si ho. Pre kratsie vyluky a obmedzenia nie je vhodne tieto stlpce mazat. Pri dlhsich alebo neurcitych obmedzeniach to ma zmysel, avsak musime si premysliet, odkedy tie stlpce opatovne zapnut.Pri ostatnych linkach by som smery a zastavky nemazal, pretoze to bezneho cestujuceho moze len zmiast.
Ina situacia by bola, ak by dopravca poslal data a v nich by to zrusil. To by sme samozrejme nezobrazovali aj my, aby to korespondovalo s vyveskami.
Jan Vartas
2. Pokiaľ ide o generálne opravy, prehliadky atď., tak tu sa DP zastanem. Nerobia sa preto, že na to treba papiere (teda aspoň ja mám také informácie priamo od zdroja, ktorý na to povolenie mal a robil ich). Vymeniť plech je jedno a GO vozidla je druhé. Výmenu plechu na vozidle riaditeľ nepreberal, ale vozidlo po GO bol prevziať (skontrolovať) osobne. Pokiaľ ide o bežnú údržbu, tak sa určite robí dobre, lebo na rozdiel od Bratislavy sa v premávke ešte žiadne vozidlo nerozpadlo.
3. Projekty sú pekná vec, ale zdĺhavá. A podnik je momentálne v situácii, keď už včera bolo neskoro. Osobne som toho názoru, že momentálne neostáva nič iné len kúpiť, buď za hotové alebo na leasing lebo nakoniec budú ľudia chodiť pešo (teda aspoň čo sa týka autobusov).
4. K starému vedeniu. Môžeš vysvetľovať, búchať a kričať koľko len chceš, ale "hluchý" ťa aj tak počuť nebude. A keď predsa, tak ťa nakoniec vyprevadí kopancom.
5. Pokiaľ ide o to, že máš iný názor, tak ja s tým problém nemám. A ak tú starú sólo šunku spískal niekto iný, tak nemám problém priznať, že som to asi zle pochopil, za čo sa zároveň ospravedlňujem. Osobne si však myslím, že za firmu ako celok zodpovedá výhradne jej riaditeľ.