222/1 - 381
222/2 - 349
222/3 - 356
222/4 - 375
222/6 - 351
222/7 - 342
222/8 - 346 (naľavo je oškretá, od zadného čela smerom na ľavý bok a vyzerá, že aj zadné sklo je rozbité...je tam vidno taký ako keby priesvitný polkruh, bol som od 346-tky ďalej takže neviem, čo to je)
222/9 - 336
222/10 - 382
222/11 - 337
222/12 - 383
222/13 - 341
K tomu sa dostanem tak,že DPmP dáva každému vodičovi keď nastanú zmeny PDF súbory s týmito turnusmi... a keď sa to naučíš tak to vieš a môžeš to tu písať... a prikladám aj fotku s príkladom 121/1
A ako sa dostanes k tymto informaciam?...
Zaujima ma tato problematika ale najlepsie by som to asi pochopil na konkretnych prikladoch. Ako jazdia L 4,8,38 napr.
Porovnam to takto - skola ma x ziakov;
prvakov je 46, druhakov zasa 29, ... Pri prelozeni na filozofiu DPmP bude pocet: poradi/turnusov/sluzieb/vozidiel v prvom pripade 46 a v druhom 29.
Vyzeralo by to nasledovne:
1/1 -
1/2 -
...
1/46 -
To, preco trojmiestne cisla pred lomitkom maju taku podobu Ti uz blizsie popisali ostatni diskutujuci
Poradie na ktorom linka jazdi... to znamena co presne?
A ako sa striedaju soferi na linkach autobusovych a trolejovych?
Kedze napr linka 4 jazdi cely den jeden trolej.. Ale predpokladam ze sa vymenia pocas dna aj 2 soferi.
Niesme dispečeri len sa zaujímame o mhd a preto to tu píšeme..... Využívame to asi každý pre vlastné potreby... niekto si to zapisuje niekto chce zistiť aký autobus/trolejbus je na akom turnuse a tak...
To, čo to znamená, ti vysvetlil Erik709. Ja ti vysvetlím, prečo sa to takto kóduje. Je totiž málo turnusov, ktoré jazdia len jednu linku. Napríklad turnusy trolejbusových liniek jazdia skoro všetky len jednu linku, turnusy 121/1 - 121/12 sa poobede striedajú linky. Jedno kolo ide ako linka 4, druhé ako linka 8. No autobusové turnusy zrobia aj 11 liniek, ako napríklad 211/7, preto bolo asi pred 13 rokmi zriadené toto označovanie turnusov.
Sú to turnusy, na ktorých linky jazdia. Prvé číslo znamená 1 - trolejbus/ 2 - autobus, druhé číslo 0 - midibus/ 1 - vozidlo štandardnej dĺžky (12 metrov)/ 2 - kĺbové vozidlo (18 metrov), tretie číslo 1 - celodenné poradie (vozidlo jazdí celý deň/2 - špičkárske poradie (vozidlo jazdí v čase rannej a poobedňajšej špičky)/3 - ranná špička (vozidlo jazdí v čase rannej špičky)/ 4 - poobedňajšia špička (vozidlo jazdí v čase poobedňajšej špičky)/ 5 - nočný turnus (vozidlo jazdí v noci). Číslo za lomkou je zase poradie turnusu, na ktorom linka jazdí.
Uvediem príklad: 211/6 = 2 - autobus, 1 - 12-metrové vozidlo, 1 - celodenné poradie, 6 - 6. poradie, na ktorom linka jazdí.
Áno, pretože tá 12 ked stala na krizovatke pri Adle tak 372 isla ako porucha smerom na nemocnicu. Vodič z 371 išiel do 372 zrejme ju bral do vozovne keďže mal už po smene, vodič z 372 robil ďalej na 371 a vodič ktorý mal vystriedať toho z 12 uz prisiel na trojicu s 369?