Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SOR 729 #7587:
Nie. 18:3 nie je 4. ?
Plus 2 vypomocne autobusy pocas spiciek.
Reakcia na: SOR 729 #7576:
V mestskej prevadzke v byv. Ceskoslovensku by sa dalo povedat, ze su zauzivane pri zadelovani vodicov (a vodiciek) taketo pravidla, a to:
1., celodenne sluzby vykonavaju za den dvaja vodici - rano a poobede;
2., delene - jeden vodic vykonava svoju pracu rano a aj poobede a len v case dopr. spiciek. Da sa teda povedat, ze v praci sa ocitne rovno 2x.

Vo vacsine podnikov vodici maju pridelene aj "svoje" vozidlo. Cize za beznych okolnosti by sa nemalo stavat, ze kazdy den budes soferovat nieco ine.
Reakcia na: Matej78 #7586:
A vieme povedat kolko vozidiel jazdi napr dnes L4, kolko L8 a kolko L 38? Z toho co pises by bolo logicke ze po 4 kusy...
Reakcia na: SOR 729 #7581:
To, preco oznacenie turnusov ma takuto postupnost nema presne vysvetlenie.
Dalo by sa este povedat, ze napr. pri 121/x to je tak, ze do 121/12 sa vykonavaju L4,8 a vyssie uz L38.
111/6 - 340

211/3 - 392

212/4 - 369

221/3 - 358
221/8 - 398

222/5 - 350
Reakcia na: N/A #7582:
Napis smelo, zaujima ma to.
Ešte som zabudol 121/18 - 723.
SOR 729: Tá 1-tka je poradie turnusu...ak by si chcel, tak by som ti tu napísal, ako premávajú niektoré turnusy.

111/1 - 703
111/2 - 711
111/3 - 122
111/4 - 121
111/5 - 702
111/7 - 701
111/8 - 706
111/9 - 123

112/1 - 705

121/1 - 717
121/3 - 714
121/4 - 728
121/6 - 114
121/7 - 117
?
121/8 - 720
121/11 - 708
121/14 - 118 -> 354
121/16 - 726

201/1 - 372
201/2 - 339
201/3 - 389
201/4 - 390

211/1 - 396
211/2 - 360
211/4 - 380
211/5 - 384
211/6 - 366
211/8 - 386
211/9 - 394

212/1 - 352
212/2 - 378
212/3 - 362
212/5 - 367
212/6 - 365
212/8 - 334 celý deň

221/1 - 397
221/2 - 393
221/4 - 376
221/5 - 345
221/6 - 355
221/7 - 359

222/1 - 381
222/2 - 349
222/3 - 356
222/4 - 375
222/6 - 351
222/7 - 342
222/8 - 346 (naľavo je oškretá, od zadného čela smerom na ľavý bok a vyzerá, že aj zadné sklo je rozbité...je tam vidno taký ako keby priesvitný polkruh, bol som od 346-tky ďalej takže neviem, čo to je)
222/9 - 336
222/10 - 382
222/11 - 337
222/12 - 383
222/13 - 341
Reakcia na: matis #7579:
Dik za rozpis.
Stale ale neviem podla coho je ta 1 za lomitkom v tomto pripade 121/1...

Podla grafikonu som zistil ze je to L8 ktora rano zacina ako druha v poradi na Sibirskej. 1. ide 4:48, druha 5:13.
Reakcia na: SOR 729 #7578:
K tomu sa dostanem tak,že DPmP dáva každému vodičovi keď nastanú zmeny PDF súbory s týmito turnusmi... a keď sa to naučíš tak to vieš a môžeš to tu písať... a prikladám aj fotku s príkladom 121/1
Reakcia na: matis #7574:
A ako sa dostanes k tymto informaciam?...
Zaujima ma tato problematika ale najlepsie by som to asi pochopil na konkretnych prikladoch. Ako jazdia L 4,8,38 napr.
Reakcia na: SOR 729 #7576:
Porovnam to takto - skola ma x ziakov;
prvakov je 46, druhakov zasa 29, ...  Pri prelozeni na filozofiu DPmP bude pocet: poradi/turnusov/sluzieb/vozidiel v prvom pripade 46 a v druhom 29.

Vyzeralo by to nasledovne:
1/1 -
1/2 -
...
1/46 -

To, preco trojmiestne cisla pred lomitkom maju taku podobu Ti uz blizsie popisali ostatni diskutujuci
Reakcia na: Erik709 #7571:
Poradie na ktorom linka jazdi... to znamena co presne?
A ako sa striedaju soferi na linkach autobusovych a trolejovych?
Kedze napr linka 4 jazdi cely den jeden trolej.. Ale predpokladam ze sa vymenia pocas dna aj 2 soferi.
121/2 - 335
121/5 - 713
121/7 - 114
121/9 - 719
121/10 - 710
121/13 - 716
121/17 - 116
Reakcia na: SOR 729 #7573:
Niesme dispečeri len sa zaujímame o mhd a preto to tu píšeme..... Využívame to asi každý pre vlastné potreby... niekto si to zapisuje niekto chce zistiť aký autobus/trolejbus je na akom turnuse a tak...
Reakcia na: N/A #7572:
Dakujem, je to zaujimave. Vy co tu pridavate prispevky s tymi turnusmi ste dispeceri? Vyuziva niekto dalsi tieto informacie?
Reakcia na: SOR 729 #7570:
To, čo to znamená, ti vysvetlil Erik709. Ja ti vysvetlím, prečo sa to takto kóduje. Je totiž málo turnusov, ktoré jazdia len jednu linku. Napríklad turnusy trolejbusových liniek jazdia skoro všetky len jednu linku, turnusy 121/1 - 121/12 sa poobede striedajú linky. Jedno kolo ide ako linka 4, druhé ako linka 8. No autobusové turnusy zrobia aj 11 liniek, ako napríklad 211/7, preto bolo asi pred 13 rokmi zriadené toto označovanie turnusov.
Reakcia na: SOR 729 #7570:
Sú to turnusy, na ktorých linky jazdia. Prvé číslo znamená 1 - trolejbus/ 2 - autobus, druhé číslo 0 - midibus/ 1 - vozidlo štandardnej dĺžky (12 metrov)/ 2 - kĺbové vozidlo (18 metrov), tretie číslo 1 - celodenné poradie (vozidlo jazdí celý deň/2 - špičkárske poradie (vozidlo jazdí v čase rannej a poobedňajšej špičky)/3 - ranná špička (vozidlo jazdí v čase rannej špičky)/ 4 - poobedňajšia špička (vozidlo jazdí v čase poobedňajšej špičky)/ 5 - nočný turnus (vozidlo jazdí v noci). Číslo za lomkou je zase poradie turnusu, na ktorom linka jazdí.
Uvediem príklad: 211/6 = 2 - autobus, 1 - 12-metrové vozidlo, 1 - celodenné poradie, 6 - 6. poradie, na ktorom linka jazdí.
Reakcia na: N/A #7569:
Zdravim ta, tie cisla co znamenaju? To za pomlckou je cislo vozidla... iba to mi je jasne 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.