Reakcia na: Mike #1436:
Možno by v budúcnosti bolo potrebné, keď sa bude vyhodnocovať tento nový CP urobiť celomestské stretnutie napr. v Kine Mier, kde by sa mohli zúčastniť všetci, ktorí chcú a VIDELI by, či majú na niektoré veci názor len oni sami, alebo je to širší záujem. Tam by sa mohlo aj riaditeľom škôl a menších firiem, farnosti, atď.. navrhnúť, aby akceptovali taktovú dopravu ako východisko pri zvonení, resp. pri začiatkoch pracovnej doby, ak sa to týka ich zamestnancov, žiakov.. Takisto by mohli byť uvedené spôsoby a kompromisy, ktoré môžu využiť jednotliví občania. Pretože je pravda, že v novom CP napríklad pri L2 nie je uvedené, ktoré spoje pokračujú a človek si ich nevydedukuje... Riešením by bolo možno PDF, kde by boli vypísané práve tieto priame relácie, kde dochádza k prečíslovaniu linky...
Jozef.79
Ja už len na záver, lebo vidím, že tu nemá zmysel niečo riešiť k lepšiemu. Písali ste, že nový CP bude vychádzať z moderných trendov tvorby CP. Tie moderné trendy tvorby CP ale spočívajú v niečom inom. A to integrovaných dopravných systémoch, kde sú koordinované jednotlivé druhy a systémy dopravy. Pôvodne ste chceli zaviesť nový CP od 9. 12. tak isto ako aj SAD. Keď ste už chceli vytvoriť ten moderný CP, nemohli ste si sadnúť spolu za jeden stôl a vytvoriť niečo zmysluplné a nie tento nepodarok? Potom to v praxi vyzerá tak, že keď sa obrátim na MDS dostanem odpoveď však máte aj prímestské (pritom vás vôbec netrápi, že obchádzajú obce), keď sa obrátite na SAD povedia vám, že čo oni majú s tým, však obce patria pod mesto a obráťte sa na MDS. Každá dopravná spoločnosť si robí svoju vlastnú dopravnú politiku a reálne potreby cestujúcich nikoho nezaujímajú. A potom to v praxi vyzerá aj tak, že mnohé súbežné spoje napr. v sedle idú prázdne. Veď však čo. MDS zaplatí stratu mesto a SAD TSK. Tak v čom je problém. Že?