Reakcia na: Mike #1436:
Možno by v budúcnosti bolo potrebné, keď sa bude vyhodnocovať tento nový CP urobiť celomestské stretnutie napr. v Kine Mier, kde by sa mohli zúčastniť všetci, ktorí chcú a VIDELI by, či majú na niektoré veci názor len oni sami, alebo je to širší záujem. Tam by sa mohlo aj riaditeľom škôl a menších firiem, farnosti, atď.. navrhnúť, aby akceptovali taktovú dopravu ako východisko pri zvonení, resp. pri začiatkoch pracovnej doby, ak sa to týka ich zamestnancov, žiakov.. Takisto by mohli byť uvedené spôsoby a kompromisy, ktoré môžu využiť jednotliví občania. Pretože je pravda, že v novom CP napríklad pri L2 nie je uvedené, ktoré spoje pokračujú a človek si ich nevydedukuje... Riešením by bolo možno PDF, kde by boli vypísané práve tieto priame relácie, kde dochádza k prečíslovaniu linky...
Jozef.79
2. Prvý spoj je v poriadku. Išlo mi hlavne o druhý spoj o 5.33 (v súčasnosti o 5.20). O 5.20 je isto zmysluplnejší. Písali ste, že bude zachovaný súčasný výkon. Prečo ste teda súčasný výkon neponechali aj na linke 2? Ale ste v rannej špičke na linke 2 zoškrtali spoje. Pri súčasnom výkone by sa dal urobiť veľmi pekný takt. Napr. 4.45 5.15 5.45 6.15 a potom žiacke.
3. Asi sme sa nerozumeli. Jediný spoj zachádzajúci cez Orlové končí na AS. Orlovci by určite uvítali, keby sa jediným spojom MDS dostali ďalej ako na AS. K tomu MDS nepotrebujú. Nato im stačia aj prímestské spoje.
4. K spoju 22.42 z Podvážia. Kedysi v tomto čase chodil prímestský z Papradna cez Šebešťanovú, ale bol zrušený pre nízku obsadenosť. Ten spoj by mal pre pracovníkov firiem zmysel, keby šiel tak o 30 min. skôr. Kto bude čakať po práci 50 min. na spoj?