Reakcia na: Mike #1436:
Možno by v budúcnosti bolo potrebné, keď sa bude vyhodnocovať tento nový CP urobiť celomestské stretnutie napr. v Kine Mier, kde by sa mohli zúčastniť všetci, ktorí chcú a VIDELI by, či majú na niektoré veci názor len oni sami, alebo je to širší záujem. Tam by sa mohlo aj riaditeľom škôl a menších firiem, farnosti, atď.. navrhnúť, aby akceptovali taktovú dopravu ako východisko pri zvonení, resp. pri začiatkoch pracovnej doby, ak sa to týka ich zamestnancov, žiakov.. Takisto by mohli byť uvedené spôsoby a kompromisy, ktoré môžu využiť jednotliví občania. Pretože je pravda, že v novom CP napríklad pri L2 nie je uvedené, ktoré spoje pokračujú a človek si ich nevydedukuje... Riešením by bolo možno PDF, kde by boli vypísané práve tieto priame relácie, kde dochádza k prečíslovaniu linky...
Jozef.79
Prvé dva ranné spoje z Podvážia majú príchod na AS o 5.00 a 5.55 hod. Robotníci začínajúci o 6.00 hod. Vám budú vďační za skoré ranné vstávanie.
V súčasnosti odchádzajú z Podvážia dva spoje o 5.50 a 6.08 k Tescu. V novom CP už len jeden o 5.58 končiaci na AS, ktorý navyše zachádza cez Orlové. Čiže k dvom extrémne natrieskaným žiackym spojom pribudne tretí. Nemohol by aspoň končiť na ŽS, aby študenti cestujúci vlakom nemuseli prestupovať jednu zastávku?
Jediný ranný spoj zachádzajúci cez Orlové končí na AS. Aký zmysel to bude mať pre občanov z Orlového? To môžu zrovna cestovať prímestskými spojmi končiacimi na AS, tak ako doteraz.
Posledný spoj do Podvážia ide o 22.19 (v súčasnosti 22.47). Pritom príchod autobusov od Leoni, Yuri a Púchova je až po 22.30.
Odchody spojov z Podvážia sú 4.40, 5.33, 5.58, 6.53, 8.03, čiže intervaly medzi nimi sú 53, 25, 55, 70 minút. Pýtam sa autorov, v čom spočíva Vami deklarovaná pravidelnosť, prehľadnosť a jednoduchosť nového CP?