...bolo to medializované skoro vo všetkých regionálnych médiach, tak cca pred rokom a pol neaká skupina mladých podnapitých cestujúcich robila v autobuse hluk a obťažovali ostatných, tak ich vodič vyzval, že buď nech vystúpia alebo nech sú ticho, ich reakcia "zavri p... lebo ti je....", vodič vstal a išiel ich vyzvať aby opustili vozidlo (presne podľa prepravného poriadku), to ale nemal robiť, lebo im potom poslúžil ako "futbalová lopta"...a kto sa ho zastal, len jedna staršia pani mobilom zavolala políciu, dvaja "silní chlapci" ušli, jedného chytili, na záver, dodnes nie je zatiaľ nikto za to odsúdení a zdá sa, že sa to tak aj zostane... ?
odkedy budu fungovat "hokejove spoje"? preco neni nikde uvedeny presny termin odchodov, trasy a nastupist tychto busov, ved extraliga zacina uz zajtra 17.9.2004!!! Poprosim o konkretnejsie info.
Ked sa vodici tak strasne boja nocakov, tak nech im za ten adrenalin priplatia. A hned sa tam budu hrnut. Pokial nie su peniaze - zrusi sa na nocnych spojoch zlavnene cestovne(vacsinou totiz cestuje aj tak mladez a studenti) a vec je vybavena. Clovek da totiz radsej 12Sk autobusarovi ako 120Sk taxikarovi .
Zaujimave, ze to s tym autobusarom na PN-ke som este nepocul. Nieco blizsie o tom.
? Neviem, akou formou sa robia cestovné poriadky, ale jedno viem iste, (vzhľadom k tomu, že kedysi som sa podieľala na tvorení rozvozných plánov a každý rok som sadla so šoférom do auta a prešla každé jedno odberné miesto), že pokiaľ by zodpovední pracovníci pristupovali k svojej práci svedomito a zodpovedne, asi by sa nemohlo stať, že večer príde vlak z Nových Zámkov, ktorý možno privezie cestujúcich aj z medzinárodného rýchlika s batožinou a ako vlak pristane, autobus sa pohne zo zastávky na železničnej stanici. Nejde o to, ktoré číslo, veď nakoniec si myslím, že skĺbenie príchodu vlakov a odchodu autobusov bolo tiež súčasťou tvorby cestovného poriadku. A pokiaľ to tak nie je a je nám to jedno, potom sa nedivme, že máme stále menej cestujúcich mestskou dopravou. A tiež je nad moje chápanie, ako môže niekto schváliť, že autobus č.19, ktorý jediný odchádza zo zástavky na stanici (č.14,15, sú mimo) na Chrenovú I. tu nestojí. Nie každý má na to, aby si objednal taxík a vliecť sa buď z chorými nohami, alebo veľkou batožinou na č.14 alebo 15 tiež nepridá na obľube MHD v Nitre.A pokiaľ je to v kompetencii starostu Janikoviec, ako mi bolo povedané, tak by malo byť v záujme kompetentných, aby nejaký autobus na Chrenovú I. priamo zo stanice chodil.Prajem Vám veľa nápadov a pracovníkov, ktorí budú svoju prácu robiť pre uspokojenie občanov a nie preto, aby mali "zamestnanie".
...zajtra t.j. 17.9.2004 bude z dôvodu "Den bez áut" celodenne uzatvorená Paláriková ulica, obchadzková trasa bude viesť cez ulicu Wilsonovu a Štúrovu !!!
...pravdepodobne od 1.10.2004 bude zrealizovaná zmena na linke č.8 s tým, že autobus bude zachádzať priamo k METRU...a taktiež chceme zaviesť tzv.hokejové spoje, to znamená, že v čase domácich zápasov hokejistov by 2 - 3 autobusy zachádzali z Klokočiny priamo na štadión, taktiež 1 autobus z Chrenovej by zachádzal na štadión a samozrejmosťou bude aj odvoz domov po zápase... ?
v bratislave "cela osadka za zabava" znamena, ze vsetci su pod silnym vplyvom alkoholu a z toho nic dobre vzniknut nemoze.... nocnym spojom som isiel (nastatie) len raz v zivote a dakujem pekne, viackrat ma tam uz nikto nedostane...
...myslím, že si nepochopil podstatu problému,tu nejde len o skúsenosti z iných miest, lebo aj v Nitre máme skúsenosti s poslednými spojmi, ktoré sú prevádzkované hlavne v čase okolo 23.00 hod., teda skoro nočné spoje, vodiči, ktorí majú tieto spoje vykonávať majú strach, čo ich čaká, už 3 krát prišlo na týchto spojoch k napadnutiu vodičov, jeden skončil na dlhodobej péenke, nehovoriac o reakcií tzv. cestujúcich, keď má vodič tú odvahu a pýta si lístok alebo preukážku, ďalej posprejovaný interier vozidla (ale to je drobnosť) atď...takže sa absolutne nejedná o jeden prípad vytrhnutý z kontextu, ale o realitu, ktorá je bohužiaľ taká aká je... ?
Zdemolované interiéry vozov sú výmysel magistrátu. Minimálne 5 vozov je pridelených cez po - pi iba na nočáky, a interiér je oveľa krajší, ako v niektorých iných vozoch, ktoré v živote na nočáku neboli. a čo sa týka spojov napr. do Petržalky, vo večerných hodinách sa demolujú vozidlá na denných linkách oveľa viac ako na nočných linkách.
Keby si napísal len tú poslednú vetu, tak si nespravíš ostudu. To, čo si napísal predtým, sa súhrnným spôsobom nazýva dopravácka paranoia a v modrogumných pravidlách sa to vedie pod heslom "Cestujúci by to zneužili". Nevkusným a účelovým spôsobom si vytrhol z kontextu JEDEN prípad napadnutia vodiča nočného spoja v Bratislave a zdemolované interiéry vozidiel, ktoré sa v rovnakej miere poškodzujú i v dennej prevádzke. Prečo si nepoužil ako príklad Prahu, Brno, Plzeň, Berlín, Viedeň, kde sa nočná doprava prevádzkuje k plnej spokojnosti ZÁKAZNÍKOV? Nepríjemne, VEĽMI nepríjemne si ma prekvapil.
Zober si skusenosti z Presova, kde su nocne spoje najhustejsie. Nikdy sa na sofera nestrielalo, ziadne skody na autobusoch niesu. V nocakoch vladne stale pohoda, cela osadka za zabava a vsetci su radi ze ich nocak zoberie domov, aj ked nikto nema problem dostat sa domov aj peso. Neexistencia nocnych spojov v meste ako je Nitra je vysmech vsetkym jej obcanom.
...videl som aké skúsenosti s nočnými spojmi majú Bratislava, Košice atď.( s plynovými pištoľami v ruke sa strieľa na šoféra, zdemolované interiéri autobusov,mnohotisícové škody, ktoré spôsobili "mladí ľudia",pre ktorých by boli tieto autobusy hlavne určené, to radšej ani nehovorím, že koľko z nich by cestovalo načierno) A zatiaľ žiaľ nie sme takí bohatí, aby sme mohli nechať zdemolovať priemerne raz do mesiaca jeden autobus a strážna služba tiež nie je lacný špás...a v neposlednom rade, objednávateľom výkonov je mesto...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
uko