no ako tak na to pozeram, tych zmien v cestakoch je "trosku" viac ? budem to musiet asi cele prekopat....tak prosim ospravedlnte docasnu neaktualnost niektorych CP....
odkedy linka c. 20 nepremava cez zastavku Krskany, Priemyselna, ale len cez Razcestie Priemyselna?? ? az teraz som si to vsimol ked som opravoval jednu chybu v CP
...neviem, či potrebuješ konkrétny dátum, ak áno, napíš ktorý, lebo u nás jazdia autobusy na viacerých linkách, to zanmená, že drvivá väčšina robí vždy inú linku v závislosti na grafoch zadelenia autobusov... ?
...chcel by som zdôrazniť, že sa nejedná o žiadne dramatické obmedzenie dopravy, t.j. na linke, kde doteraz premávalo 5 autobusov budú premávať 4, tam, kde boli 3 busy budú 2, tam, kde boli 4 busy, budú 3...a taktiež je pravdou, že drvivá väčšina firiem a spoločnosti resp. ich zamestnanci čerpajú dovolenky práve v letných mesiacoch, to znamená, že aj návozy do a z práce budú v stávajúcom cestovnom poriadku dostatočne kapacitne zabezpečené... ?
Ja som zatial stretol len jeden a to typ Karosa c.b.,patriaci pardubickému D.P. Ev.číslo tuším 167 či 168.Presne takéto jazdia už niekolko rokov v Prešove.
Je mi to jasné s tými peniazmi, ale prečo sa to týka spojov, ktoré vozia ľudí do práce na siedmu, či pol ôsmu a z práce po pol štvrtej? To mi v Tvojej odpovedi chýbalo. Nie každý má tolerantného šéfa alebo auto, aby prišiel načas do práce. ?
Milá Žofka, na oznamoch v autobusoch nie je zmena linky č. 22 omylom resp.je to spôsobené tým, že túto zmenu neschvaľovalo mestské zastupiteľstvo, ale je to zmena, ktorú realizoval dopravca, čiže bude realizovaná ako som predtým napísal od 1.7.2004. V letných mesiacoch prichádza k úbytku cestujúcich cca o 25%, poníženie spojov predstavuje asi 4,3 %,každý súdny človek musí vidieť, že autobusy chodia počas letných prázdnin poloprázdne, ďalej každý dopravca môže urobiť len toľko výkonov, na koľko ma dotácie, kedže mestská autobusová doprava je všade na svete stratová a Nitrianska MAD dostáva v rámci porovnateľných dopravcov ďaleko najmenšie dotácie, čiže nepriamo je nútená robiť takéto kroky aby vôbec prežila... ?
Milý Uko, zatial som nikde v zmenach Nitrianskej MHD platnych od 1.7.04 nenasla realizaciu Tvojho verejneho prislubu, ze aj cez prazdniny bude premavat spoj c. 22 s odchodom o 15.39 zo Záborského ul. na Klokocinu. A po precitani vsetkych tych zmien sa nestacim cudovat, kolko skolskych spojov mame , ktore budu docasne zrusené a ktorymi chodi urcite najmenej tolko ludi do a z prace ako tych studentov a ziakov. Neviem či si tí "komptetentni" neuvedomuju, ze pracujuci nemaju prázdniny, ani zmenu pracovného času. Lebo napr. moja kolegyňa zo Zobora bude musieť cestovať do práce v Krškanoch tromi autobusmi. Nuž a z toho mi vychádza jediné: o čo menej cetujúcich, o to viac treba aby takíto na doprave do a z práce zaplatili. Nuž, aj to je logika, aj keď zvrátená. ?
V roku 1968-70 boli vyrobene kĺbové autobusy ŠM16,5 ktoré boly dodané aj do NR pre ČSAD,2 kusy,vyradene mohli byť niekedy v roku 1980.Nevie niekto o nejakých fotkách z NR? Aj Bratislava mala 3 kusy pre ČSAD
Práve som si v galérii prezrel fotky ex. prešovských Ikarusov. Páči sa mi, že aj v Nitre jazdia s našími typickými žltými nálepôčkami "Keď zaznie zvukové znamenie..."
Najviac ma prekvapila 300-vka. Tá predná maska vyzerá úplne inak ako bola v Prešove.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.